Sheltie iFokus

Sheltie

Etikett: ot-prat
Läst 676 ggr
medde
0

Vilka har ni träffat från ifokus...

Vilka har ni träffat från iFokus? Vilka skulle ni vilja träffa från iFokus?. Tycker det vore kul att få reda på vilka ni träffat här i från. Jag har varit på forum fika hos en medlem på chornish sajten, villket var både trevligt och kul, har även träffat lite folk på kattutställning som finns här inne. Super kul att få anskikte på dom man prata med:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Emmeli
0

Jag har träffat ngra på foto, hästfoto och djurfoto sajten. Har däremot aldrig sett ngn här om det nu inte varit på utställningar och jag inte lagt märke till att jag såg någon..

medde
0

Men det var väll kul? På något sätt vore det kul om vi kunde koppla ihop något under vår eller sommarutställning?.

Emmeli
0

Det skulle vara jättekul (:

medde
0

Visst vore det kul.

Ronja06
0

#2: Jo, det skulle vara jätte kul att ha någon sheltie.ifokus träff i samband med någon utställning :)

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

På något sätt ska det kunna ordnas under året som kommer, eller hur?

[Malin3033]
0

SKulle ju passa utmärkt med en sheltieutställning. :) Då kunde vi träffas och ha trevligt. :) Jag vet iallfall att det är sheltieuts. 9feb och sedan i sommar. men det är ju bara att gå in på hemsidan. ;)

medde
0

Visst kommer vi försöka få igenom en träff någon utställning i sommar.

Prizma_o_Kristall
0

Det skulle vara jättekul med sheltieträff:) Nästa utställning i Växjö kanske? ;) hehe, inte så långt ifrån mig…

Kramar/Carro

Ronja06
0

Finns så många utställningar. Men för mig skulle det passa med anntingen en träff runt Göteborgs området, eller Stockholms området. Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

VeNyRa
0

kan vi inte ta den i jokkmokk, majoriteten bor ju här ;-) (ironiisk ;-) )

VeNyRa
0

Nä men allvarligt skulle va skiit kul, morsan jobbar ju sthlm ganska mkt och vi har komisar i linköping, (om det nu kan ligga i närheten av nått ställe ingen aning).

KajsaM
0

#11 Haha, ja vi är ju 2 så ^^

Nepp, har inte träffat nån, eller ja jag ser _TheEnd ofta _:)

medde
0

Men då har vi ju Ronja06,_the end.medde som kan runt sthlm i alla fall, men på något sätt så löser vi detta under vår månaderna.

Emmeli
0

hmm,jag vet inte om jag kan ngn annan stanns än runt utställningar då det är då jag drar mig uppåt och nedåt.

VeNyRa
0

13# du får hugga tag i mej när du ser mej, vet inte rikitigt vem du är ännu :-) känner antagligen igen dej om du hälsar.

[Malin3033]
0

#14 -  jag kan också runt stockholm! :D

KajsaM
0

#16 HAHA inte kan jag väl bara "Tjenare" ;D Men jag sitter alltid med sara, sanna och sabina, i maten.. ;)

medde
0

Klart ni ska hejja på varann tjejer, snart vill jag höra att ni hejjat!

VeNyRa
0

18# Haha klart du kan ;-) vad heter du i efternamn? (du kan pm:a mej om du inte vill skriva det här)

KajsaM
0

#20 Haha, snacka pinsamt ^^ Mattsson :)

VeNyRa
0

21# kan inte komma på vem du kan vara :P
ja lovar att jag inte bits ;)

VeNyRa
0

om du lägger upp en bild på dej, så kan jag hälsa på dej först ;) Fegis ;-)

KajsaM
0

HAhahaah ;D kolla tråden där man visar säg själv ;)

medde
0

#23/24 Jag petar upp den tråden, så hittar ni lättare.

KajsaM
0

#25 Tusen tack!! :)

VeNyRa
0

25# tackar!

vet på ett ungefär vem du är nu, haha skit kass på att känna igen folk :-P vilka dagar rider du? (om du nu gör det?!)

KajsaM
0

#27 Haha,jag rider inte ;D

Ronja06
0

Dessa personer har jag träffat från sheltie.ifokus.: Emma93, Chicago, Lotta-Jidegren och Nattis-Nellie. Glad

Mvh Emelie Förlägen

VeNyRa
0

28# de va som fan ;-P

KajsaM
0

#30 HAhaha jo ;D