jag har blivit extramatte:)
.Jag miste min älskade sheltietik i slutet på maj.Många tårar har jag fällt.Saknar min bästa vän så mycket.jag jobbar bara 50% och är ledig mycket på vardagar.Då jag saknat en promenadkompis så tog jag och satte in en annons.Nu är jag dagmatte åt en trefärgad sheltie som heter Lelle.han är supersnäll och väldigt lydig.Har ju själv 4 st norska skogkatter och han är så snäll med dom.perfekt lösning då det varit lite krångligt för mig med hund då jag ska bort.Nu får jag vara extramatte istället:) Tyvärr så kan jjag inte sätta in nått kort för jag är på jobbet..
Ledsen för din förra hund :( Men kul att du fått bli extramatte, det måste kännas mindre ensamt kanske? :)
Tröstkramar till dig.
Men skönt att du hade möjlighet att bli extramatte!

Ja det funkar kanon.Känns som jag känt honom i flera år,vi funkar så bra ihop.hans matte har en extranyckel så hon släpper bara in honom på morgonen då jag sover.Han kommer direkt och hoppar upp i sängen och pussas en stund.Sen somnar vi om:) Imorgon ska han följa med mig till min kompis som har islandshästar.han sitter så snällt i bilen medan vi är ute och rider.Sen springer han omkring på gården och bara myser