Go' kväll 6/12
Go' kväll på er alla!
Har just kommit hem från en promenad med hundarna, Ronja har börjat se liten fundersam ut eftersom hon inte får någon mat. Hon ska ju till vetten imorgon, (kommer uppdatera om hur det gick i hennes tråd). Snart blir det middag och äntligen blir det en kväll utan läxor! Är helt slut nu efter denna hösttermin, ska bli skönt med jullov! Slutar redan den 19:onde. :)
Fick även hundsport idag.. tittade om någon utställning verkade intressant att åka på, men allt beror ju på vad veterinären gör med hennes mun imorgon!
Ha en trevlig kväll alla!
Go kväll.
Hoppas allt bra med er alla. Vi är just kommit hem från ishockey träning.Skönt att koppla av från all stress men ser nu ute i affärerna.
Malin3033 jag håller alla tummar för dig i morg, och glöm ej uppdatera hur det gick.
Ha en riktigt bra kväll alla.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God kväll!
Nu har jag massor med läxor att göra. Har varit på IKEA och köpt massor med nya saker till rummet. Sedan har jag varit på besök hos en kompis. Så mycket mer har jag inte hunnit med eftersom skolan slutar så sent. Även jag, precis som Malin3033, fick min hundsport idag. Hittade en utställning som lät intressant för mig också.
Malin3033: Håller verkligen tummarna för att det går bra imorgon!
Mvh Emelie 

Malin3033: Hoppas det gick dra idag!
Hur har det gått Malin3033?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥