Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 770 ggr
SparklingTindra
0

Yaay, nu är hon min! =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är ägarbytet registrerat på jordbruksverket, så nu står jag som ägare av Tindra istället för min mamma! Nu behöver jag inte oroa mig för nåt tjorv när jag ska ta valpar på henne! Hon har dessutom börjat löpa nu, så vi får se när det blir att para henne.

Saras87
0

Grattis vad roligt. Har du bestämt ngn hane än?

KajsaM
0

Hehe, Grattis! :)

Ronja06
0

Grattis grattis!

Ställer samma fråga som Sara_s87, har ni bestämt hane? Börjar bli dags för det nu eftersom hon har börjat löpa Glad (om ni nu inte ska vänta med valpar)

Mvh Emelie Förlägen

SparklingTindra
0

Om allt går som det ska så ska vi para henne med Hillacre Hot To Trot http://www.moorwood.se/boys/stamtavlor/hillacre_hot_to_trot.html men det beror juh på hur det fixar sig med flygbiljetter och boende och sånt där. =)

Saras87
0

Oj han var verkligen jättefin :) Hoppas verkligen allt går bra då, så det blir små valpisar ;)

SparklingTindra
0

Tack! Ja, det hoppas jag också. Och så hoppas jag att jag får träffa Tindras pappa (Grandgables Say It Again Sam) när jag är där. Det är dom som äger honom.

Emmeli
0

Moorwood? ååh vad härligt. Lussis syster skall paras med trnet nästa höst har jag för mig (: skall verkligen bli kul!

medde
0

Grattis till att vara "riktig"hundägare" nu då :-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

SparklingTindra
0

Tack! Glad

SparklingTindra
0

Nu har det krånglat till sig lite. Personerna som jag skulle bo hos i Stockholm är bortresta då när jag ska dit, så vi kanske måste ta en annan hanne.. Gråter

medde
0

var i sthlm är det?

KajsaM
0

Hoppas att det löser sig!

SparklingTindra
0

Dom bor på Hästmossevägen i Grödinge. Jag skulle bo i Vällingby och sen ta mig därifrån till dom. Men nu går det inte..

Ronja06
0

#10: Vad tråkigt att höra… Men jag hoppas det löser sig!

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

#10 Skrev även i den andra tråden. Pm:a mig  om du vill ha lite hjälp ang sthlm, detta går att lösaSkrattande

Emmeli
0

Ändrat med parningen. Lussis syster Lucy har parats nu i veckan. så snart är lussi morbror! Ännu trent's barn. Blir säkert några galningar då Lucy är en riktig knäppis men super lugn ändå!

SparklingTindra
0

#16 vad kul! Gick det bra med parningen?

#15 Skrev i HD B-tråden också men jag skriver här också ändå: Tack så mycket för erbjudandet om hjälp, Medde, Glad men nu har det nog fixat sig med boende. Jag ska bo ett tag hos min storebrors kompis flickvän i Husby och sen kanske hos min farbror. (Jag vet juh inte riktigt när höglöpet är på Tindra så det blir nog några dagar i Stockholm)

Nu måste jag börja fixa biljett till resan och så måste vi ringa till Moorwood idag och se till att det är helt okej för dom att vi kommer. Så att dom inte är bortresta just då eller nåt. Ooh, det ska bli så spännande!

Men vi har fortfarande den andra hanen som reserv om det krånglar till sig igen på nåt sätt.

Emmeli
0

#17 Det tror jag säkert!