God dag! 8/12
Hoppas alla har en bra dag. Själv ska vi snart ha födelsedagskalas för min lilla syster som fyller 10år. Så jag ska gå och hjälpa till och göra i ordning kalaset snart. Har även köpt världens bästa present till henne. Den kostade dock en del, men det gör inget.
Jag tror hon blir glad! Hoppas alla har en bra dag!
Mvh Emelie 
Lycka till med födelsedagskalaset och ha det så trevligt. Vi ska ha det här också, min dotter fyller år.
Ha en trevlig andra adventhelg allesammans
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
nu blir jag ju jätte nyfiken om vad det är för present!

#2 Håller med :D
Idag har jag äntligen varit och åkt slalom :D Första gången i år! Väntar du på mat och ska sen vara med kompisar och mysa :)
Hoppas alla får en bra adventhelg!
Go kväll å er alla, ej hemma men visst måste man låna en data och komma in och säga hej till er alla.
GittanL gratta din dotter från mig också, hoppas ni alla mår bra.
#0 Nyfiken jag med vad är det???
Ha en riktigt bra kväll alla. Må bäst
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
För alla som var nyfikna är det två filmer. "High school musical" (1:an och 2:an)
Hon önskade sig inte filmerna, men hon blev allt glad! För mig är i alla fall de pengarna som filmerna kostade mycket. Eftersom jag inte är världens bästa på att spara. *ler* 
Nu säjer jag natti natti! Imorgon blir en annorlunda dag, och även 2:a advent!
Och det betyder att det är 2 veckor kvar till jul!!
Mvh Emelie 
Jag säger också god natt för mig.
Ronja06 Tycker det var jättefin present från dig till din syster., hon måste vara stolt över dig.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God kväll! :)
Roligt ni verkar haft det ^^
Jag hade faktiskt oxå kul idag, tävlade nämligen i karate. Det gick bättre än jag vågat hoppats på, det blev en pokal med hem :D
När jag kom hem åt vi och sen har jag gjort pepparkakor och chokladbollar. Även läxa har gjorts..
Imorn kommer det besök hit då vi ska fira mig så det blir fullt upp!