Sheltie iFokus

Sheltie

Etikett: ot-prat
Läst 1306 ggr
medde
0

Vad önskar ni er till jul?

Nyfiken vad ni önkar er till jul? Är det julklappar? Eller en vit fin jul? Fira med släkt och vänner?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Emmeli
0

hmm,jag önskar mig både julklappar och en vit och fin jul. Fast det mesta jag önskar är att Lussi blir helt frisk & att vi kan börja träna och tävla igen (:

KajsaM
0

Vet faktist inge sådär spec. jag önskar mig förutom en kamera. Och absolut en vit jul med familjen och släkt :)

Tessa_T
0

Jag har redan fått lov om det jag önskat mig: En ledig jul så att jag kan vara hemma o njuta me mannen o asterix. Har jobbat snart typ 3 jular i rad. Men det är klart, vackert vitt skulle vara pricken över i-et. Och inte riktigt jättekallt utan 10-15 minusgrader skulle räcka.

medde
0

Jag vill ha en vit fin jul, med massor av god mat och en massa mys. Men min tös hon har en lång önskelista, sen fyller hon år, 6 dagar efter jul. Pust!!

Pinacoladas
0

Jag önskar mig massor av snöö! En kamera och Photoshop :) Och att julen kommer bli perfekt.

Emmeli
0

Just det,skrev inte vad jag skulle önksa mej. Troligen inte en ny kamera då jag är fullt nöjd med min digitala system, men troligen några nya objektiv,stativ och filter. Även lite pengar då jag vill kunna köpa något i Karibien (:

[Malin3033]
0

jag önskar mig en vit jul. :) men det blir nog inge problem eftersom vi åker upp till Åre. :) Jag önskar mig även att Ronja inte ska löpa just då och att hennes veterinär besök inte allt blir för dyrt.

önskar mig även en resa till london. :) men den har jag redan fått reda på. :P

Ronja06
0

Jag önskar mig mest en vit jul. *vilket jag tyvärr inte tror vi kommer få* Jag bor ju på västkusten där det aldrig snöar. *suck* Oskyldig

Sedan önskar jag att kunna fira julen med hela familjen, vilket jag önskat i de närmaste fyra åren. Inte heller detta kommer att gå. Mamma kommer att vara med sin sambo. Och pappa ska jobba natt, mina "låtsas syskon" (mammas sambos barn) ska vara hos sin mamma. Så jag får vara med farmor och farfar. Sedan får jag väll ringa till min storebror i Australien och önska en riktigt god jul, men hos han är det ju sommar.

*Sedan önskar jag mig en digitalsystemkamera (Nikon D40 + ett antal objektiv) som jag vet att jag kommer att få.

#7: Roligt att du ska till London! Ska själv dit!! Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

[Malin3033]
0

vad kul! då kanske vi ses där? Skrattande

själv blir det andra gången för mig. :)

Ronja06
0

#9: Haha.. Ja, man vet aldrig. För mig blir det första gången jag åker dit. Oskyldig Har alltid velat åka dit, men alltid så har vi åkt någon annan stanns. Ex. Cypern et.c.

Mvh Emelie Förlägen

[Malin3033]
0

London kan jag varmt rekomendera! och myten om att det regnar hela tiden stämmer inte. men glöm INTE att sevärdigheter!

Ronja06
0

#11: Nej nej.. Den myten går jag inte riktigt på Oskyldig Nästan alla mina kompisar har varit där och alla rekomenderar det. Så det känns lite tråkigt att jag inte varit där ännu… *ler*

Mvh Emelie Förlägen

bustrollet
0

Önskar det blir en lugn jul på jobbet.I julklapp skulle jag vilja ha en paketresa till island med ridning:) Eller en sobel colliehane.Ja drömma går ju alltid hehe

medde
0

#10 Har du varit på cypern?

Ronja06
0

#14: Självklart Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

Mi-ck-an
0

Det jag önskar mig är en vit jul såklart :) En ny mobil skulle sitta fint (Har redan tre styckna, men dom funkar inte :P), sen en kamera, så jag kan ta bra bilder. Och tillsist en sak som jag då inte kommer att få… En hund! Jag kan ju få en, men då blir det lite krångligt i gymasiet… men men, så är livet. Man kan alltid drömma som #13 säger :)

medde
0

#15 Var bodde du då du var där? Nyfiken eftersom jag bott på cypern i många år. Vad tyckte du om det landet?

Ronja06
0

#17: Om jag ändå minns det Oskyldig Ska försöka ta reda på det.

Själv tycker jag verkligen om landet!! En av mina favorit resemål! Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

Jojsan
0

Önskar mig nästan bara saker till kaninerna (toalåda, koppel, hinder m.m.) (A) Men även en bättre kamera. Men jag fyller år på tisdag så vi får se vad jag får då ^^

Men till jul vill man ju självklart ha snö! Men det har vi redan, men inte så mycket. Så jag vill gärna ha ännu mer snö! :)

Ronja06
0

#19: Grattis i förskott!! Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

#17 Du har varit där flera ggr?

Ronja06
0

#21: Två gånger. Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

#22 vilka år då? Är ju så nyfiken som jag bott och jobbat där.

Ronja06
0

#23: Hmm… Tror det var 2003 och 2005. Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

Oj vad jag saknar det landet i bland, har du några fina bilder att visa? Kan du inte om du har sätta dom i jag tror det var Malin3033 som gjorde nu i kväll en rese tråd.

Ronja06
0

#25: Har tyvärr inga bilder på datorn Fundersam Hade ingen kamera på den tiden att fota bilder med tyvärr…

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

#26 Samma härFundersam

[Malin3033]
0

#25 - hmm, vad är det för resetråd du menar?? Nu blir jag nyfiken, mitt minne är kort.

medde
0

#28 Skrev väl lite torrt, menade den där du sökte nyhetsbrev från reseguiden.

[Malin3033]
0

men det avr inte jag som sökte nyhetsbrev från reseguiden, det var väl Ella_pella?

VeNyRa
0

vet redan vad jag ska få! :P
en bärbar dator :-)

VeNyRa
0

men mest av allt (om man nu ska ha lite medkänsla) önskar jag att pappa slipper ha värk i benet, men den slutar aldrig.

medde
0

# 31 Det var ingen liten julklapp heller.
Synd om din pappa. Värk är hemskt att ha jämt, det tar jobbigt på en. Ge pappa en stor kram till jul.

VeNyRa
0

33# har beställt en nu :-)
vågar inte ge han en kram bara sådär haha!
när han är som surast får man gå och gömma sej, men det får man ta, jag hade aldrig pallat att gå med värk 24 timmar om dygnet 365 dagar om året.

medde
0

Näe det tror jag med, självklart att det sätter sig lite menalt, men blir så trött och sliten av värk. Men prova en stor bamse kram till ju. Tror säkert han faller upp i ett stort Skrattande

Jojsan
0

#20 tack :D

VeNyRa
0

35# Haha ja kanske :-)