God morgon 11/12-07
God morgon. Hoppas att ni alla haft en bra dag! Sitter här just nu och tror att jag är lite ensam här inne, men det är ju klart att ni kommer in under dagen.
Kan just nu tala om att vi är 211 medlemmar på sajten, vilket är ju helt enormt kul. Samt aktivitets index bara tickar uppåt igen. Superkul.
Nu är det snart lucia, ska ni fira lucia? hur? Julen närmar sig väldigt fort med. Har sett i tråden om vad alla önskar sig, så verkar det att hårt klappar står högt upp på listan.Till skillnad från mig funderar än.
Ha en bra da alla!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jag är här :-) men jag måste snart dra till skolan. . . vi ska ha DANS idag, suck!! jag är ju som ett kylskåp, sen ska hela skolan ha luciadans på torsdag, ännu värre..
till de positiva då, ska till stallet idag efter skolan och försööka sitta ner på mitt monster till häst, ska nämligen vara med på min första dressyr tävling på monsun till helgen (annars är det hoppning som gäller). och sen en positiv grejj till, alla lärare ska bort vid 1 så vi slutar då 
Håller alla tummar för dig på den tävlingen. Dom kan travarna!! jag har även tävlat dressyr med min travhingst medde.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

God dag. Idag fyller Asterix ett halvtår
och min bror kommer hit på kvällsmat. Vi firar lucia med att några kompisar kommer över o badar bastu.

Hej hej!
Slutade också 1 idag :D Skönt! Oja snart är det lucia! Så mysigt :D
Ikväll ska jag plugga tyska har prov i morgon :)
Hoppas att alla har haft en bra dag!