Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 580 ggr
Gittan
0

God dagens 12/12

Goddag från mig. Ledigt idag och en härlig höstdag. Vad kan man mer önska sig. Ska handla lite julklappar nu.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Jojsan
0

hej hej!

Ska strax ut till kaninerna åter igen. Cassie är på golvet och skuttar, måste se så hon inte har busat ^^

Måste oxå börja köpa julklappar.. Ska nog på stan på lördag och någon gång nästa vecka. ska se om jag hittar något då :)

Men nu borde jag börja med läxan.. tyvärr ska jag det. *trååååkigt* men jag måste…

Ha det bra!

KajsaM
0

Hejsan!

Idag är det också riktigt kallt, -20 : / Idag hade jag Tyska prov, gick helt ok får jag hoppas ;) Annars idag så ska jag inte göra så mkt.

Ha det toppen :)

medde
0

God Kväll. Hoppas allt bra med er alla.

GittanL kul att se dig här inne, du är saknad, hoppas allt bra med dig och barn
Jojsan, klart att ska gå och göra din läxor, sesså maka dig i väg nu och gör dom.Skrattande Så ses vi senare.
Kajsa_ Huller en tumme att ditt prov gick bra. - 20 här har vi haft sol med några + grader.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

god dag!

Slutade 16.15 idag. *suck* Gick över tiden med 1 timme och en kvart!! Förvånad Gissa att jag är trött nu, så jag har nyligen varit på en timmes lång promenad med Ronja. Sedan skall jag nu göra läxor. För övrigt har vi -2 grader. Hoppas alla har en fortsatt trevlig dag!

Mvh Emelie Förlägen

Jojsan
0

#4 varför det? :O

#3 faktiskt så gick det ganska fort med läxan ^^ :D

Ronja06
0

#5: Därför att jag bakade pepparkakor *ler* Skrattande

Mvh Emelie Förlägen