Good morning 14/12 ! =)
Hoppas alla har en härlig dag idag. Här är vädret kasst, finns ingen snö och det är snart jul! Jag vill ha snö upp till mitt fönster, dvs ca 3-4 meter snö:) Tänk vilken mysig känsla att vara insnöad på julafton^^
Snart kommer nog även den årliga stormen och slänger in granar på vår trädgård och ladugården. Hoppas den rasar ihop iår;) Fast det menar jag nog inte egentligen;) hehe Men den är iaf mkt snyggare när det ligger granar på den.
Vovvarna ska få sig en promenad när jag kommer hem. Nu är det mörkt ute, så reflexvästarna ska på. Tänker skaffa blinkersaker till de så de syns ännu bättre.
Julklappar har jag inte köpt ännu, ska göra det nästa fredag;) I sista minuten. hehe
Ha det bra!!!!
Kramar//Carro

Gomidda =)
idag har ja vart i skolan, vi har haft ´kvalitetsdag´, om man har nått ogjort i nån kurs kan man ta igen det idag, men jag hade ingenting, så jag slutade halv 12, så gick jag till pojkvännen sen hem och ut med ozzi =)
det är typ skiiit varm här idag +3 visar termometern, inge decemberväder precis!
Idag har iaf morsan kommit hem, kul! så vi ska käka massa godis och vara allmänt onyttiga idag :-)

Hejsan!
Här är det jättevarmt, +3 som _TheEnd säger. Har precis kommit hem efter att ha varit ute och dragit med hundar och några kompsar - Superskoj! Idag fyller även mamma år, så nu blire att fira!
Hoppas alla får en bra dag och en trevlig helg!