Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettot-prat
Läst 665 ggr
medde
0

God 3:e Advent

Hoppas ni får alla en fin 3:e advent. Snart är det jul och ingen snö har vi här i storstaden, känns lite fel att inte ha snö. Tycker det hör julen till, men ser fram mot en fin och mysig helg ändå, snön är ju inte allt.

Idag tänkte vi gå och titta på jullmarknaden på Gröna Lund, Hoppas att det blir kul att titta runt lite på den, samt att det inte är så mycket stress som det är i centrum här hemma, jösses vad det stressas här nere i centrum, alla ska först fram och det gäller att vässa armbågarna ordentligt. Har ni gjort era jul köp och pyntat klart nu inför julen?

Ha en riktigt bra dag nu alla,, så kanske vi hörs här senare under dagen./medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

God dag!

Här är det grått och mulet. Det märks knappast att det redan är 3:e Advent. Men precis som du skrev medde så är inte snön allt, julen är mysig ändå. Oskyldig Här är allt färdig pyntat. Granen, tomtar och jul belysningen är äntligen uppe. Nu är det endast snön som saknas enligt mig. *ler* Hoppas alla får en trevlig 3:e advent!

Mvh Emelie Förlägen

KajsaM
0

God eftermiddag alla!

Här är all snö kvar, dock vamt. Nu är äntligen all julsakar uppe, även granen :) Så myyys!

Hoppas alla får en bra 3:e advent!

medde
0

Granen ja! Den har ju inte kommit upp än, pust! Det brukar bli cirkus hemma då den ska fram och upp, dotter vill hänga sina grejor i den samt på hennes sätt, och jag på mitt sätt. Då även katterna har sina idéer hur allt ska vara i den så hjälper även dom till med att flytta runt allt, lättats då att kasta sig runt ljus och glitter och sen spriga upp så brukar det sprida runt fint.

Men sen blir det mys då allt klart:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Emmeli
0

Hej hej!
Idag har jag ätit på julbord med hela släkten! Helmys (: Här finns det ingetn snö alls och det känns lite tråkigt, snön hör ju julen till enligt mej & granen står i garaget, skall bli mysigt att få upp den på dan innan julafton.

Jojsan
0

hej! här har vi lite snö, men inte alls mycket, vill ha mer.

Har köpt lite julklappar men långt ifrån alla.. ska på stan imorn så får vi se ^^ har inte pyntat färdigt än men inte mycket kvar.. ska pynta i ladan hos kaninerna :) Undrar när granen ska upp.. borde vara snart ^^