Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1297 ggr
[Malin3033]
0

Go Kväll 19/12

Go kväll alla underbara medlemmar!

Idag var det äntligen skolavslutning i skolan! Fick även mina första terminsbetyg. Det var speciellt, men roligt. :) Jag är nöjd med dagen och våran klass vann årets uppdrag! (alla klasser fick olika uppdrag och vi skulle dramatisera en jullåt).

Sedan har jag sytt mina gardiner eftersom textillimmet inte ville fastna. har städat i rummet och lagt ut min nya matta. Jag har även haft julklappsutdelning med vännerna!

ha en fortsatt trevlig kväll!

Ronja06
0

God kväll! Här är det endast 1 dag kvar av skolan. Sedan har jag avslutning på Fredagen.

Idag har jag varit på en spel mässa tillsammans med några kompisar. Jisses vad kul det var! Och självklart varit i skolan också.. Fick sluta 13.00.

Nu ska jag gå och uppdatera "Ronjas tråd". Hittade nämligen en bild som jag inte tror jag visat upp här på sheltie.ifokus. *Som jag tycker är väldigt fin, men lite äldre*

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

Go kväll på er alla!
Just nu håller vi på att mat våra ormar.  Malin3033 kan bara säga vad duktiga ni eler du är i klassen. Sedan sy gardiner, impad:-)

Ronja06 sin vana trogen alltid duktig, ska över och titta i den tråden sen, självklart.

Min tös slutar skolan på fredag men inte en minut tidigare alls. Men ha en bra kväll alla här. //medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Gittan
0

Idag har här gjorts knäck och kola. Nu är det dags att sätta skinkan i ugnen.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld