Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettövrigt
Läst 5551 ggr
medde
0

God jul & Gott nytt år

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sheltie iFokus vill önska alla medlemmar. God Jul & Gott nytt år.

GOD JUL

**                                                         &

GOTT NYTT ÅR

ÖNSKAR

Medde  &  starfall****    (Fd Prizma_o_Kristall)

**

medde ochStarfall (fd Prizma_o_Kristall) vill tacka alla medlemmar för det året som gått, det har varit så kul att få vara här med er och ta del av er och era alldeles underbara Sheltie´s. Alla dess fina bilder ni visat, Utställningar ni refererat, agility tävlingar ni varit på både för at tävla eller som åskådare men info har vi fått här. Många har haft riktigt fina framgångar på tävlingsbanan under året, många är på väg ut på den under det året som kommer. Till er alla säger vi ett stort grattis samt lycka till år 2008. Vi hoppas verkligen att vi får fortsätta följa er under år 2008 också.

Vi har även en massa fina skribenter här på sajten, många har verkligen visat sina framtassar med många fina och kloka inlägg. Även tagit del i vårat arbete här som Medarbetare och gjort fina artiklar åt Sheltie iFokus. Där vi har kunnat både lärt oss och tagit del i det verkliga livet som hundägare. Tack!

Tack alla medlemmar för ett underbart år. Vi hoppas vi kommer att få fortsätta träffa er här på iFokus och ta del av allt om och kring era Sheltie´s. Ja visst självklart alla medlemmar med Sheltie eller inte. Här är alla välkomna!!!

Här nedan kan ni se några av Sheltiesajtens fina medlemmar och deras vackra Shelties.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

KajsaM
0

God jul och gott nytt år på er med!

Hoppas verkligen på att minst lika bra år här på SIF, och ni medde och prizma.. gör ett toppen jobb! :)

Ronja06
0

Håller med Kajsa_! Ni gör ett kanon jobb här Prizma och Medde! Skrattande 

God Jul till er alla!! Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

[Malin3033]
0

Kan bara hålla med åvan talare! Tycker verkligen ni gör ett superjobb!

God Jul och Gott nytt år!!!

Emmeli
0

God jul och gott nytt år!

& vad kul med alla bilder på ngra hundar! Ni gölr ett toppenjobb här på sidan (:

Saras87
0

God jul och gott nytt år på er alla :). Håller med alla andra, ni gör ett toppenbra jobb på sidan.

medde
0

Vad ni är gulliga är, skulle jag så skulle jag ge er alla en bamse kram. Ni får aldrig glömma att utan er medlemmar är vi ingenting. Det är så kul att komma in här och bara prata en stund med er.  Så sträck på er alla medlemmar här. ni är guld värda för sajten. Men era fina ord fick mig att bli både rörd och stolt. Men detta tack vare er.

Gittan
0

Jag önskar alla god jul

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Ressu
0

God Jul Å Gott Nytt År från oss oxå Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

En fråga!! Fick just reda på att bilderna ej syns i inlägget. Jag ser dom, men är det någon annan som ej ser dom?

Gittan
0

Jag ser fotonen på hundarna men inte bilderna runt julhälsningen där äe det bara små fyrkanter med någon icon i. Sådan icon som visas när bilden inte finns på plats. Ej tillgänglig står det på egenskaper.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Emmeli
0

Jag ser fotona (:

[Malin3033]
0

#10  - för mig är det likadant. ;)

medde
0

#!0-12 Vad jag förstår så ligger det hos eran data inte på inlägget, att ni har något program som stoppar dessa bilder. Vilket är så synd.

Gittan
0

Det har inget med datan att göra. Går in på vilken annan sida som helst och ser alla bilder. Om det vore datorn borde man väl inte heller se fotonen. Det jag inte ser är bilderna runt din hälsning.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

medde
0

#14 Jag frågade en vän och fick det svaret, men detta vill även jag veta varför det blir så. Ska kolla det vidare och se varför det bli så här.

Kan ni se denna gran?

Ressu
0

Inte jag iaf =(

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Gittan
0

Inte jag

Var glad och må bättre!