Sheltie iFokus

Sheltie

Etiketttävlingar
Läst 5166 ggr
Starfall
0

Vinnaren utsedd!

Tävlingen "vad min hund betyder för mig är nu avslutad och det är dags att presentera vinnaren.

VINNAREN ÄR MALIN3033! Stort grattis till dig.

Här är det vinnande bidraget

Jag visste inte att hunden som skulle få mig att se livet från ett annat håll skulle dyka upp sommaren 07. Ronja, som inte visste vad hat och krig var, utan bara visste om ordet kärlek.
I Ronjas vackra, stora ögon finns bara kärlek, omtanke och lycka. Och det är det jag vill ge henne tillbaka, för hon är den bästa jag vet. Ronja ger allt i alla lägen, och då ska jag göra det också. Hon ser allt från den positiva sidan, och det ska även jag.
Orspråket säger att man blir lik den man umgås med… och att säga att det är fel vore att ljuga..

Ronja och jag är ett team i alla lägen. Är hon lycklig är jag lycklig.
För utan förtroende finns ingen vänskap och utan vänskap finns ingen kärlek.

Ronja lyssnar utan att avbryta, hon tröstar och får en att skratta på nytt. Hon är fylld av glädje och energi som hon alltid delar med sig av. Att beskriva kärleken mellan Ronja och mig är som att säga att en människa kan flyga utan vingar. Det går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar henne. Jag vet inte hur livet skulle sett ut utan henne, men jag vet att de framtiden åren med Ronja kommer vara dom lyckligaste åren i mitt liv.

Älskar dig förevigt Ronja<3 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Tack för alla fina bidrag, alla visar på stark kärlek mellan ägare och hund:) Ni lyckades alla väldigt bra!

Tack även till alla som röstat, det är tack vare er vi har fått en vinnare här:)

Malin3033,, självklart kommer du få ett pris:) Priset är en stor avatar:)

Ha en jättebra jul alla!

Kramar//Carro och Medde

Ronja06
0

GRATTIS! Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

Grattis Malin3033. Jättefint gjort.vad månne detta bli i framtiden? En stor skribent kanske.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

KajsaM
0

Stort GRATTIS! Jättefint skrivet =)

[Malin3033]
0

oj, vilken överaskning man fick när man kommer hem från åre. Tack så jätte mycket alla!!!

Starfall
0

#4 Skrattande Ja det förstår jag:) Hoppas du hade det bra i Åre! :) Sen får vi fixa priset nån dag:) Ska ta reda på hur man gör för att ge någon annan stor avatar:)

Kramar//Carro

medde
0

Det är ditt mob nr som köper en stor Avatar.
Grattis igen MALIN30033

[Malin3033]
0

th_pokal Tack så mycket allihopa! (hittade denna fina smiley på våran smileytråd)

medde
0

kul att den kom till lite nytta med. men den är läcker och kul. Du SKA stå där upp på pallen i dag.

[Malin3033]
0

ja du medde, på den pallen ska jag njuta hela kvällen!