Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 464 ggr
medde
0

God dag 28/12-07

Hoppas ni alla mår bra, det var ett par dagar sedan vi hade en morgon tråd.

Idag ska jag ut och beställa en tårta till min lilla tjej som blir 8 år på söndag, så nu får jag väll sluta kalla henne lilla tjejen. Sen blir det kalas på söndag för henne.

Ha en riktigt bra dag nu alla!! Glöm inte att kika in på Astronomi sajten och titta runt lite. Hoppas ni kommer tycka om den och kanske lära er lite om rymden. Må bäst :-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

God dag!

Här är det grått och trist som vanligt. *suck* När ska jag igentligen få se solen igen? Tror inte jag har sett den under hela december månad. Vet ni vad jag har köpt till mitt akvarium? En ÅL! SkrattandeFörvånad Har alltid velat ha en, men det är först nu som jag har vågat köpa en. 

Men i alla fall… Idag ska jag åka bort in till stan. Ronja ska få stanna hemma och ta det lugnt, sedan är det träning som gäller då jag kommer hem! Eftersom den 3:e Januari startar utställningen MY DOG! Hoppas alla får en trevlig dag.

Mvh Emelie Förlägen

Starfall
0

#1 En ÅL?!?!?!?! Fot i munnnen Flört *skojjar*,, lät lite annorlunda, men det är nog kul:) Har den nåt namn? :)

medde,, lycka till med tårtbeställningen:) Din töd är stor flicka nu:)

Idag har jag varit ute och fotat hundarna, liksom varje dag sedan en tid tillbaka… Är det nån som vill ha "bildbomb" ? ;)

Kramar/Carro

Ronja06
0

#2: Yes, en ål Oskyldig Namn har jag funderat på lite… Och det står mellan namnen: "Udda" och "Nagini". Eftersom den är udda, så får den ett udda namn. *ler* OskyldigSkrattande

Mvh Emelie Förlägen

Starfall
0

#3 Nagini var jättehäftigt ju:) Har du nån bild på den? :)

Ronja06
0

Har fotat en bild. (den blev inte så lyckad) Men har inte lagt in den på datorn ännu. Ska försöka göra det senare idag.

Mvh Emelie Förlägen

Starfall
0

#5 Ska bli kul å se Glad

Emmeli
0

Goddag!
Idag har jag inte haft så mycket för mig! Men äntligen har vi börjat bygga upp Lussis muskler. Då vi var tvugna att hitta ett bra läkemedel så han inte hade några smärtor. Men nu är det hittat och vi skall börja gå på promenader igen! Lussi var ur lycklig och sprang till dörren när vi sade promenad. Gud vilket tråkigt liv han måste ha haft de senaste veckorna. MEn med tur så har han så pass mycket muskler att vi kan sluta med medicinerna tills malmö utställningen. Ha det bra!