Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 651 ggr
Ronja06
0

God morgon! 29/12

Idag vaknade jag av en inte så rolig syn. Jag skulle gå och fotografera Nagini, men hittade henne inte i akvariumet!! Förvånad "Jaha, tänkte jag.. Då har hon nog gömt sig någon stanns".

Efter mycket letande och sökande i akvariumet förstod jag snabbt att jag inte skulle hitta henne. På något underligt sätt så har hon lyckats komma ut ur akvariumet! (trotts att jag vet att det inte finns några tillräckligt stora hål för att hon ska lyckas komma ut.) Jag tror att det kommer att förbli ett mysterium vad som har hänt och hur hon lyckades komma ut. R.I.P. Nagini… Gråter Vet inte om jag kommer att köpa en ny ål eller inte. Om Nagini lyckades på något underligt sätt att rymma, vill jag inte riskera att någon mer rymmer.

Hoppas alla får en trevlig dag. Själv ska jag begrava Nagini, sedan ska jag på födelsedags kalas.

Mvh Emelie Förlägen

Starfall
0

Nej gud vad hemskt Gråter 

Tusen tröstkramar till dig Emelie!

Vila i frid Nagini….

Starfall
0

Idag ska jag leta efter en av mina katter, som försvunnit…. Det är Tossan,, vår äldsta katt som är 12 år. Om nåt hänt henne vet jag inte vad jag gör, hon är som en syster till mig Ledsen

medde
0

God förmiggad på er. Vilken dramatisk morgon det verkar vara. Själva har vi pysslat lite i dag jag och tösa min, nu ska vi ut ett tag och få frisk luft. 

Starfall, snälla du håll oss info om vad som händer.

Ronja06 verkligen ledsen, vilken otur. Men visst kan du köpa en ny, nu vet du ju att detta kan hända och har möjlighet att täppa till dessa hål.

Hoppas att alla får en bra dag. Så kanske vi hörs här senare i kväll.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

#1: Tack så mycket för tröstkramarna. Det värmer.

#3: Jodå, jag vet att jag kan köpa en ny såklart. Har tänkt på att täppa igen hålen och har redan gjort det. Problemet är att hitta en ål av samma ras. Eftersom affären där vi köpte Nagini inte skulle köpa in några fler, och hon var den sista de hade kvar.

Mvh Emelie Förlägen

Starfall
0

medde,, självklart, det ska jag göra.. måste leta efter Tossan nu! Är så orolig …. :(

medde
0

#4 Det låter väldigt speciellt att ha en ål, jag hoppas att du hittar en ny av samma ras igen.

#5 Håller alla tummar jag bara kan, hoppas att hon bara är ute på lite upptäckarfärd. Väntar på att få höra att hon kommit hem igen hungrig efter en lång tur ute.

[Malin3033]
0

Oj oj oj, vilken tråkig morgon! Tröskramar till er alla!
Håller alla tummar för dig starfall!

Starfall
0

Tack för era omtankar, medde och Malin… <3

Kramar/Carro

Ronja06
0

#6: Ja, det är väldigt speciellt att ha en ål. Men nu har jag letat ett tag, både på internet och i djuraffärer, och har ännu inte funnit någon. Så jag beslutade att köpa några fiskar så länge. Men om jag ser en ål av samma ras som Nagini kommer jag att köpa en.

Starfall: Har du hittat Tossan ännu?

Mvh Emelie Förlägen

Starfall
0

#9 Nej, tyvärr inte :( Börjar frukta det värsta….Gråter

[Malin3033]
0

usch vad hemskt!! Hoppas verkligen att hon kommer tillbaka!

Läste i tidningen idag om en katt som varit borta sedan 1 maj och kom hem på julafton. Det var en väldigt fin julklapp

medde
0

Har du hittat henne än? Väntar så på att höra något från dig.

Starfall
0

#11, #12, nej hon är inte hemma ännu… Gråter Saknar henne… Har haft henne sedan jag var 5 år…

[Malin3033]
0

så tråkigt. håller tummar och tår och väntar på uppdateringar! hur länge har hon varit borta?

medde
0

Väntat här också, men hon kommer nog snart hem hungrig. men håll oss up to date här, loggar ej ut än pga detta väntar, med tummarna hållna…..

medde
0

Nu loggar jag ut för i kväll.

Starfall hoppas du hittat din katt, eller att hon kommit luffsande hem igen.

Hoppas vi hörs i morg en stund, jag tittar in här innan jag ska fira min lilla tös som fyller i morg. Ha en riktigt bra kväll alla!

Många extra tankar till dig Starfall.

Ronja06
0

Nu säjer jag natti natti till er alla!

Mvh Emelie Förlägen

Starfall
0

medde… Tossan har fortfarande inte kommit hem Gråter Men liksom dig håller jag tummarna:) Tack!

Gonatt Emelie och Medde :)

Kramar/Carro

Gunneriusson
0

Hoppas Tossan kommer hem snart! Jag håller alla tummar och tår. Min katt var borta i tre veckor en gång och jag har aldrig varit så orolig men heller aldrig blivit så glad som när hon kom hem!

Starfall
0

#19 Tack <3

Ja katter kan vara borta länge… Har en katt som var borta i 4 månader en gång. Jag trodde inte jag skulle få se honom igen… Men sen efter 4 månader kom han där, min lilla Sotis. Då var han bara en ungkatt på 1 år, men kastrerad det var han. Sedan dess har han bara gett sig ut på smårundor.

Tossan har aldrig varit borta så här… hon kommer alltid annars när man ropar. Iaf när man ropat ett tag. Något måste hänt, kanske är hon instängd någonstans.

Försökte konstakta henne. (via djurkommunikation) men det enda jag kände var en smärta i vänster fot. Kanske är hon skadad :'( Vet inte vad jag ska göra… får panik! Jag måste in på övernaturligt.ifokus och fråga om hjälp. Jag kan inte få fram tillräckligt mkt om min egna katt för att kunna hitta henne…

Kramar/Carro

medde
0

Starfall Hur har det gått? är hon hemma än?

Starfall
0

#21 Skrev ett inlägg 4 minuter innan dig;)

Nej, hon har tyvärr inte kommit hem ännu.. Gråter

Emmeli
0

om det kan hjälpa så du får lite hopp så var min kissemiss borta i 1½ år. Men en kväll sa jag till mamma. "Du får öppna dörren tidigt imorgon, för Sudden kommer sitta där och vänta". Jag har nämligen inre syner på djur och vad gjorde han inte nästa dag? Han satt där utanför och jamade.

Gunneriusson
0

#20 och #23

Nu blev jag nyfiken. Inre syner? Djurkommunikation? Jag har ingen som helst erfarenhet av det. Intresserad av att höra lite mer? Hur fungerar det?