Gott Nytt år!
Gott Nytt år önskar jag alla på sheltie.ifokus och jag vill också passa på att tacka er för ett otoligt bra bemötande och jättebra svar på alla mina frågor.
Jag har märkt att stämningn kan vara aningen bitsk på vissa forum men här har jag som ny medlem blivit jättebra bemött och ni har varit helt underbara och väldigt hjälpsamma.
Hälsningar (snart)sheltieägaren Karin
Gott nytt år önskar jag dig med, samt ett gott slut på det gamla året.
Sen vill jag passa på att hålla med dig att alla medlemmar här är ett toppen gäng. Alla verkligen görs sitt bästa att hjälpa till och tar in ny som gamal medlem i alla trådar vad dom än talar om. Ingen ska känna sig utanför här på Sheltie, och mig veterligen gör ingen det. Så till dig som är ny här. Verkligen kul att du gillar Sheltiesajten och hoppas verkligen du kommer att fortsätta trivas hos oss. Till er "gamla här ni är toppen alla! Det är det som gör att jag gillar så mycket att vara Medarbetare här på Sheltie pga er!!!
Förlåt nu tog jag lite av din tråd, nu backar jag ut igen.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Även jag önskar gott nytt år! Och kan bara hålla med #0 och #1! Det är verkligen ett toppen gäng här på sheltie.ifokus! Nu skall jag snart ut med vovvarna. Hoppas alla får ett bra 2008 
Mvh Emelie