God morgon 31/12
Nu är det den sista dagen under 2007… Vad ska ni göra nu då det är nyår?
Själv ska jag träna och sova. *ler* Sedan blir det nog att kolla på alla fyrverkerier senare i kväll! Hoppas alla får en härlig dag!!
Mvh Emelie 
God dag
Just nu snöar det, men det hinner bli till regndroppar innan det landar på marken, så vi har blött och trist väder i stan.
Jag och min tös tar det lite lugnt just nu, hon fyllde år igår, hon tackar för grattis hälsningarna hon fick här igår. Vi hade en jätte mysig dag med presenter och tårta. Hennes gudmor var också här och hälsade på med var ju som alltid Hazel och Nora. (bild finns i mitt album på dom) Vilket var helt super kul att ha 2 Shelties på besök som busade runt.
Men jag säger som Ronja06 hoppas ni får en härlig dag, samt ett gott slut på det gamla året.
Gott nytt år på er alla!!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dag alla! mamma gick ut med hundarna i morse så jag fick sova ända till 11, det var väldigt skönt! senare idag åker jag till södertälje för att fira nyår.
Men innan dess ska jag bar ta det lugnt. ha det toppen alla!

Inatt har Dexter varit helt galen, typiskt när man är sjuk! Han har väckt mig flera gånger och jag har varit ut med honom. Men han var så duktig och bajsade hela TVÅ gånger utomhus! Och han har även gjort det en gång till på vår promenad senare nu idag. Så håll tummarna nu för att det blir hans första dag utan olyckor inne :)
Ikväll så blir jag bara hemma framför brasan och myser.
Skönt också för det är ju första nyår för Dexter och jag vet inte ännu om han är skotträdd. Så då känns det bra att vara hemma och ta det lugnt med honom.
Gott nytt år allihopa! Hoppas 2008 blir ett bra hundår :)
Detta blir det sista jag skriver på sheltie.ifokus detta året! HOPPAS ALLA FÅR ETT BRA "GOTT NYTT ÅR"!!!
Nu skall jag ut och fotografera 
Mvh Emelie