Go kväll 3/1 - 08
Go kväll alla medlemmar! Hoppas ni har haft en trevlig dag! Själv har jag varit iväg och klippt mig. Sedan har den efterlängtade snön kommit. Mer än 1dm!! JIPPIE, så nu har jag skickat in mina bidrag för månadens sheltie.
Åker iväg till London imorgon bitti, men kommer hem sent söndag natt. Så på måndag har ni mig här igen!
Ha det toppen alla medlemmar så hörs vi snart igen!!
Go kväll på er alla!
Vi har också fått snön nu, vaknade med alldenna snö i morse, så jag och tös halkade in med bilen till stan och träningen.
Imorg ska vi på disney on ice på Globen, ska bli kul att se, detta har vi gjort varje år sedan hon var en liten bebba. Så imorg blir det inte så mycket iFokus för mig, hur ska jag klara mig? Enkelt!!! Är inte beroende alls :-)
Ha en bra kväll alla!//medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God kväll. Idag är jag helst slut efter utställningen My Dog. Ronja skötte sig utmärkt enligt mig, det var bara jag som råkade ta för korta steg så att hon började "pass gå".
Men men… Vi fick en 2:a och en fin rosett. Så missnöjd är jag absolut inte med dagen. Det gick bättre än förra gången jag var på My Dog.
Sedan träffade man många bekanta också. Allt från min f.d pojkvän, emma93 och våran uppfödare. På söndag skall jag ställa ännu en gång på My Dog. Då är det även färre anmälda hundar. Hoppas alla har haft en super trevlig dag!
Mvh Emelie 
#2 Vill höra allt skvaller från utställningen, du är ju nästan först att träffa någon här i från.
#3: Jag har träffat Emma93 tidigare.
Men vad finns det igentligen mer att säja? x) *funderar*
Mvh Emelie 
Ja´ha, jag trodde det var första gången, och att det var härifån ni kände varann. Nu vart jag nyfiken, måste göra en tråd nu..
#5: Nix. Vi har träffats några gånger innan. :)
Mvh Emelie 
du kan ju alltid ebrätta om dagen i Ronjas egna tråd!

Hejsan på er!
Idag blev det stan för min del, shoppade lite <3 Hyrde även slalomskider för 2 år, så imorgon blir det backen :D
Medde: Åh vad avis jag blir på dig och din dotter! :D
Ronja06: Grattis! :)
God natt på er.
Malin ha en härlig Englandsresa.
Medde ha en trevlig dag i Globen.
Sov gott med er nu, gäller er andra också.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Oj, Malin ha en jättetrevlig Lodon resa! :D
God natt GittanL och alla ni andra :)