Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 794 ggr
Gittan
0

God eftermiddag 6 januari 2008

God eftermiddag. Har ingen vaknat ännuSkrattande. Vi har hunnit med och vara på långpromenad. Vi var på husdjursmässan i går och träffade lite ifoku-människor och hade en rolig dag.

Ha en bra kväll nu allesammans

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

nappe
0

ÅHHH får lägga till är bara SÅ avundsjuk.

[Malin3033]
0

Go kväll alla glada medlemmar! nu är jag hemkommen från London och världens lyckligaste hund mötte mig vid stationen! Hoppas ni alla har haft en trevlig helg!

medde
0

Välkommen hem igen Malin3033.

GittanL vi var också där men vi var runt och tittade då du hejjade på LeffeD, Hoppas du hade det lika bra som vi där!

På tisdag börjar tösen i skolan igen, så nu ser hon fram imot nästa lov!!!

Ha det riktigt bra i kväll alla/medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

KajsaM
0

#2 Välkommen hem! :)

Har precis kommit hem från bio, hairspray. Och börja sakna till nästa lov, för på Tisdag börjar skolan igen.

Hoppas alla har haft en bra dag :)

Ronja06
0

God kväll.

Idag har jag varit på My Dog. Tänk vad man blir trött efter bara några timmar. Ronja fick en 2:a idag igen, denna gången för att han tyckte att Ronja hade lite dåligt utfyllt nosparti och var något stor. Annars var allt bara positivt i kritiken vad jag minns av den.

Träffade bl.a. Emmelis hund Zeke, Emma93 med sina hundar Pepsi och Astor, nattis-nellie och även många fler som jag kännt sedan tidigare. För övrigt hade vi otroligt mycket snö här tidigare under dagen. Den har dock töat bort nu…

Jag ska även anmäla Ronja till sin första riktiga Agility tävling!! :D Kommer bli jätte skoj!

Mvh Emelie Förlägen

Leffe
0

När ni är på utställning har ni då tänkt på att det är ett toppentillfälle att göra reklam för Sheltie iFokus

KajsaM
0

#5 Grattis! Och lycka till på agilitytävligen :)