Agility bilder. OT.
Tänkte starta en tråd där man kan lägga in sina Agility bilder. Skulle enligt mig vara jätte kul att se bilder. Självklart behöver bilden inte vara just på en sheltie, utan även på andra hundar.
Mvh. emelie
Mvh Emelie 
Fina bilder Ronja06 - ska du inte lägga upp bilden som du vann månadens sheltie med? det är ju en agility bild!
#3: Jodå… :) Men ska bara hitta den bland alla bilder först *ler* x)
Mvh Emelie 
Fina bilder! !! :D

ojojoj! Nu skall ni bli bombaderade! har ju varit officell fotograf på Sveriges största agilitytävling (:
tjoho! få se emmeli! nyfoiken!

haha! Skall bara leta upp skivorna! Bilderna på mej är då inte fotograferade av mej alls, utan mina assistenter. Skönt att få med sig lite folk till stället! Bland annat min kusin och mina 2 bästa kompisar!

Gud vad irriterande, jag hittar inte den andra skivan med de bättre bilderna! Jag måste leta! Återkommer (:

Jättefina bilder! Jätteroligt tråd : D
#10 - WOW vilken bild! Men du är ju enormt fotointresserad. använde du stativ på den bilden?
(#13)Nåt jag tycker är lite skummt, jag tycker både dig och ronja har lika hundar? är ni syskon med samma hund? 
haha, du menar min Ronja och Ronja06's hund?
Nej, jag och Emelie är inte syskon, vi har helt enkelt varsin hund men som både har samma namn och färg! Visst är dem lika? De ända som skiljer dem åt är att Ronja06's hund är 1år äldre än min^^ Om man kollar på deras stamtavlor har dem far och morföräldrar från samma kennlar.
Ja, dom är ju jätte lika! :)
va coolt! :)

#13 tack, jag funderade på att använda det, men beslöt mej för att inte göra det! Jag satt med kameran rakt i hand istället!
#17 - kan du inte visa lite fler bilder? :)

Det kan jag göra! Måste ha den andra skivan oxå! Skall leta hela kvällen!

Kan detta vara ett ämne för månadens Sheltie?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Det tycker iaf jag! Bilder kan ha väldig charm, även om inte rörelsen är frusen. En agility bild kan lika mycket vara en bild när en hund hoppar över en sten enligt mej.
#20 - ashäftigt, ser ut som pälsen fastnat på slalompinnen! Någon mer som sett det? ;)

#23 det tycker jag också är häftigt. Har fler bilder, då i oskärpa men det hände så på alla bilder, pälsen snurrade sig runt pinnarna. undrar om det är en nackdel :P
Här har vi Fixa, oxå från sobelkusten, fast en Australian Shepherd. Hon håller på att missa däcket (: Lite ur skärpa, men den är ändå charmig på något sätt!
Härliga bilder Emmeli! 
Mvh Emelie 
Att bilderna är suddiga tillhör charmen med agility, ingen hund har tid att stanna för att fastna snyggt på bild!
Kan bara hålla med
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

helt fel bild på fixa, vänta.
förstod det på nått sätt, tänkte "men vart är däcket?", men den där bilden kan absolut va kvar!
Såg att du la bilden i samma inlägg, OJ! Det var nära ögat

Hon är rätt charmig den Fixa, ägaren är Magne och Paula Alden. Magne kom 2a i sm förra året om jag minns rätt.
Poitsu i ringen. Foto Jari Nevalainen
Poitsu i slalom. Foto Jari Nevalainen
Vilka fina bilder Ressu! Man ser verkligen glädjen i hunden!
Tack Malin3033 =). Mina båda hundar älskar agilityn. =)
Jättefina bilder allihop! =)

Ååh, hur kan ni få såna fina bilder på era shelties när dom tar agilityhindrena? Mina blir alltid jättedåliga.. =( Det blir aldrig i rätt ögonblick

Jättefina bilder!

gud va dåliga dom blev på iFokus :(

Fina bilder! Roligt att se även från lite avstånd tkr jag :)
Ni är ju jätteduktiga på att fota! kul att se bilder!