Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettot-prat
Läst 444 ggr
Jojsan
0

OT - Vilken hund är du?

Pröva testet och se vilken hund du är! :)

Testet finns här

Vet inte om detta är OT eller ej.. Det har ju inte speciellt med rasen sheltie att göra så jag skriver väl OT ^^ 

Starfall
0

Haha, jag är en engelsk bulldog :P

Emmeli
0

Cocker spaniel, vilken har varit min favortit ras sen jag var 2 år. Men eftersom mamma inte gillar deras ledsna uttryck då köpte vi sheltie ist. men jag kan ännu börja gråta över hur söta cocker är.

VeNyRa
0

cocker spaniel jag med, men jag som tycker att dom är rätt fula Hemlis

Ronja06
0

Bullmastiff :)

Bullmastiffen är en muskulös och kraftig hund, stark utan att verka klumpig. Den skäller sällan och har inte så starka jaktinstinkter. Bullmastiffen kanske ser lite ruff ut, men det är inte en hund som är trolig att bita människor. Tvärtom så är bullmastiffen en fantastisk sällskapshund. Bullmastiffen har aldrig blivit använd i flock utan har alltid arbetat ensam. Detta gör att den har utvecklat en hög grad av självständighet. Denna självständighet gör att bullmastiffen har en stark självtillit och är väldigt trygg i sig själv. Bullmastiffen har ett mycket kärleksfullt lynne samtidigt som den är psykisk stark. I en familjesituation anpassar den sig lätt till familjens rytm. Den är inte så beroende av fasta rutiner. Bullmastiffen är glad och utåtvänd mot vuxna och barn och är en lugn och behärskad familjemedlem.

Mvh Emelie Förlägen

KajsaM
0

Cocker spaniel :) Såå söta!

LillMalin
0

Jag blev en mops Generad

Pinacoladas
0

haha Grand Danois :D

SparklingTindra
0

Jag blev en golden av nån anledning.. =P

Gunneriusson
0

Cocker Spaniel :D

Jojsan
0

Jag blev Jack Russell Terrier ^^ :)

Mi-ck-an
0

Jag blev en Cocker Spaniel.. inte som jag hade tänk mig men :P

[Malin3033]
0

#4 - jag blev också bullmastiff, det är itne bara våra hundar som är lika, du och jag är av "samma ras" xD

Kul grej!!

Ronja06
0

#12: Stämmer det du skriver Malin. x)

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

Oj, Jag blev en Cocker.Fundersam

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Malin3033]
0

Jag provade en gång till och på alla frågor svarade jag motsatsen till vad jag egentligen tyckte. Och då blev jag en Jack Russel Terrier, och det stämmer nog ganska bra att jag är raka motsatsen!

KajsaM
0

#15 Gjorde samma sak och blev Grand danois :)

LillMalin
0

ska också prova så! :)

Jojsan
0

Jag gjorde det oxå igen och svarade motsatsen till det jag svarade tidigare, jg blev fortfarande jack russell terrier xD konstigt..

Ressu
0

Cockerspaniel =).

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

#19 Då kan vi ha kul då, jag vart cocker med. Trodde jag skulle bli en dobermann….

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ressu
0

#20 Jepp, det kan vi Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

SparklingTindra
0

Hmm, känner mig lite utanför.. Är den enda som blev golden.. =P

medde
0