God morgon 9 januari 2008
God morgon. Det är fortfarande svårt att skriva 2008. Jag skriver först 2007 och får ändra hela tiden.. I dag ska faktiskt jag vara med i skolan. Ha nu en bra dag och ta det lugnt med era hundar.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

God eftermiddag!
Jo, skriver hela tiden 07 i skolan ;D Idag skolan som vanligt och ska snart äta. Får se vad jag hittar på sen :)
Kram på er alla!
Go kväll
Kan bra hålla med gör samma sak. Men det kommer väl när det är dags för 09…
Hoppas ni alla haft en bra dag, här är det så grått och trist. Ni må tro jag vart avis i dag. Men oj vad glad jag vart ändå för tjejen är en toppen snäll människa. Nu till saken. Hon vann nu i julhelgen 15 miljoner på lotto. Kanske inte bra man vann det för då hade men nog ramlat ihop totalt.
Ha en bra kväll, krama era hundar.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#2 - Kan bara säga ett JÄTTE STORT GRATTIS!!! Många frågar ju vad man skulle köpa om man fick en miljon. Men 15 miljoner! Då kan man göra väldigt mycket. Men mycket hamnar väl som sparpengar antar jag?
Själv har jag gått en vanlig skoldag som "vanligt", varit ute med hundarna i det trista vädret och gjort lite hjärngympa med dem båda två.

#2 Ojoj, det påminner mej om gotlänningen som vann 122 miljoner förra året eller något. Jag skulle vart i chocktillstånd i ett antal månader. Men pappa känner han, och det sista han är nu är glad för att han vann, för han vet inte längre om hans vänner är riktiga vänner eller folk som vill komma i närheten av hans pengar.
Idag har jag varit i skolan, vilket gör mig urförbannad. Hur kunde jag ha varit så korkad på jullovet att jag inte som in mig så jag kunde komma upp nu? Det är en sak att vakna 12 i början av lovet, men jag brukar annars sätta klocka den sista veckan för att skola in mig igen på skoltiderna, men inte det här året, och vad gör man inte nu? Jag är heeeelt frånvarande från lektionerna, vilket gör att jag inte kan konsentrera mig alls.

#4 Samma här, hela klassen halv sover. Och så kan jag inte sova på kvällen.. Jobbigt :(
#2: WOW!! GRATTIISSS!! Nu blir det väll lite mer än 1 hund medde?
(skämt) 

För min del så har jag inte gjort så mycket. Jag har anmält mig till en agility tävling. Både hoppklass och agility klass. Har varit inne på datorn, handlat m.m. Imorgon börjar skolan, och tänk vad mycket nytt det kommer bli för min del. Har helt nya lärare och ska även börja i en ny klass. Så det känns lite nervöst. 
Mvh Emelie 
#6 - varför ska du byta klass??
#7: Lite personligt…
Mvh Emelie 
okej, förlåt för att jag fråga. hoppas du inte tog illa upp
#9: Nej då! Självklart tog jag inte illa upp ;)
Mvh Emelie