Godkväll!
Dagen har varit helt okej. Vinkade av pojkvän som åkte till USA inatt och ska vara där i 10 veckor. Så det kommer att bli lite ensamt här hemma. I skolan hade vi filmhistoria och såg stumfilm från 9 till 15, mindre roligt, var riktigt nära på att somna några gånger där. Sedan hem och käka och träna och nu sitter jag här med en kopp te i handen.
Hur har din dag varit?

Min dag har väl varit helt ok, dock kallt ute så de gjorde det mindre roligt.. Men annars helt ok :)
Min dag har varit bra:)
Först var jag i skolan och hade lektioner. Sedan när jag kom hem tittade jag på en film, "the little unicorn" som den heter:) Skulle titta på en engelsk film och redovisa den på engelskan imorgon… Sedan har jag inte gjort så mkt mer:)
Jo, spelade in ännu en låt på www.thesimsonstage.com:) Sjöng "silent night" :) hihi
Kramar/Carro
Min dag har inte varit så bra. Har kännt mig lite smått sjuk idag + att jag har varit och tagit min andra Havrix-spruta. Är det varkligen meningen att man ska "hugga" in sprutan i armen?? Jag blev helt chockad när hon gjorde så, har aldrig varit med om det förut när jag har tagit sprutor.. =P
Det har varit 20 minusgrader här idag så jag höll på att frysa ihjäl på långprommisarna, medans Tindra tyckte att det var jäääätteskööööönt. =D
Hur kallt/varmt har det varit hos er?

#3 Imorse -20 nu - 14 :)
Nu säger jag God natt!
#3, jag tror inte att man ska det. Har för mig att dom inte gjorde det på mig.. :S Ska du åka utomlands? :)
Hos mig har det varit kanske 1 plusgrad, riktigt skitväder. Hunden blir aldeles lerig när man är ute och senare på kvällen när man ska ut och springa har det frusit på vägen så det är glashalt.
#5 Nä, jag har varit i Thailand och Bulgarien förra året och därför tog jag den första sprutan då men man skulle ju ta den en gång till efter typ ett år. Och det är den andra jag har tagit nu. =)
Men hon verkade lite virrig, redo för pension kanske.? Hon lallade fram och tillbaka med nåt papper som hon inte visste om hon behövde eller inte. Sen så slängde hon sprutan direkt efteråt och sen kom hon på att hon behövde sprutan för att skriva av nåt nummer från den, så hon sa att hon nu skulle vara tvungen att öppna burken med använda sprutor och leta rätt på min. Lät liiite farligt tycker jag.. =P
Hmm, ja det lät inte bra :S
Min kompis skulle vaccinera sig för att åka till Bali en gång. Då åkte dom till hälsocentralen för att ta sprutor och sjuksköterskan som skulle ta dom bad dom att lägga sig ner så att hon kunde ta dom i rumpan. Några veckor senare ringde deras läkare och frågade om dom hade tagit sprutorna inför resan, då svarade mamman att ja det hade dom gjort, flera stycken i stjärten. Då sade läkaren att dom sprutorna inte skulle tas där utan i armen och så fick hela familjen göra om proceduren.
Inte superkul när man har småbarn ochmåste göra om sånt där.
Haha, ja då har man otur. =P Det borde vara bättre koll på att sjuksköterskorna kan sin sak..