Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1123 ggr
KajsaM
0

God kväll 16/1-08

Hejsan på er allihopen!

Imorgonen började med att tveka om man skulle till skolan pga. förkyldning. Gick iaf. Hade engelska i 40 min och sedan nån dansuppvisning, ganska ok. Hade sen HIS (Hälsa I Skolan) så vi gick till bradstatioen, men sen lunch. Efter lunchen hade jag Tyska och sen bad, eller vi gick promenad till stallet. Och sist NO, jobbigt att gå till 15.10.

Snorat och hostat hela dagen, så blir hemma imr. Så ikväll ska jag bara mysa :)

Vad har ni haft för er?

Ronja06
0

Idag har jag varit i skolan. Det har blåst och regnat något förfärligt idag. Men Ronja bara njöt då vi var ute på promenad. Det ser nästan ut som om hon lutar sig mot vinden då den kommer. *ler*

Idag har jag även fått en till kusin!! Skrattande Namn är ännu inte bestämt. Så det känns roligt att inte längre vara yngst i familjen. Men nu ska jag logga ut. Ska spela spel och sedan titta lite på TV. Hoppas alla har haft en bra dag!

Mvh Emelie Förlägen

KajsaM
0

#1 Grattis till kusinen! :D:D

Glömde att säga att idag har vi + grader, JIPPI! :)

SparklingTindra
0

#1 Grattis till lillkussen. =)

Jag och Tindra har varit ute typ hela dagen i dag, för att lägnheten bredvid våran repades och det lät så mycket därifrån så hela golvet skakade.. Det har varit cirka 2plusgrader hela dagen och nu på kvällen har det snöat.

Enligt våran Valpningsbok så är det nu i dräktigheten som tiken ska må lite illa och eventuellt spy. Tindra har i alla fall matvägrat i två dagar så idag var jag tvungen att mata henne för hand. Då åt hon lite grann och sen gick hon. Så kanske mår hon lite illa.. =P Hon är dessutom fortfarande svullen sen löpet och det är tydligen ett bra tecken, enligt våran uppfödare. =)

KajsaM
0

#3 Vi håller tummarna hårt här i jokkmokk :)

Nu säger jag God natt. Hoppas alla har haft en bra dag, och en lika bra dag imorgon :)

SparklingTindra
0

Tack och godnatt! =)

medde
0

God dag :-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥