Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 662 ggr
Gittan
0

God morgon 17 januari 2008

Morn, morn. I dag blir barnen hemma pga magsjuka. Det innebär att vovven inte får någon långpromenad och inte kommer att vara på jobbet.

Ha nu en bra dag allihopa.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

KajsaM
0

Hejsan!

#0 Åh, det som är så jobbigt med magsjuka, hoppas dom blir friska snart!

Själv är jag okå hemma pga. jätteförkyldning, grov hosta. Jag som nyss var sjuk :/ Blir att se film och mysa med hunden hela dagen :)

medde
0

#0 Hoppas barnen kryar på sig snart.
#1 Samma gäller till dig Kajsa_, krya på dig.

God dag  på er alla! Hoppas ni andra har haft en bra dag. Här i sthlm är det ganska fint i dag inte alls så mulet, solen tittar fram lite då och då. Men längtar till helgen då man får sova lite extra.

Min dag började inte så bra, punktering på bilen då jag kom ner till garaget :-( Vilket är inte så kul. Men vad kan man göra? Gilla läget eller hur :-)

Det verkar som det kommer att komma in lite artiklar av er medlemmar. Vilket är superkul att ni är med och deltar i sajten. Då får vi verkligen spridning på vårat intresse Sheltien. Toppen!!

Hoppas vi hörs här under kvällen. må riktigt bra nu alla.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

KaptenKarin
0

Godmorgon! Jag har magsjuka och får sitta inne idag jag med.

KajsaM
0

#2 Tack! Oj, stackare med däcket, ja de är ju bara att gilla läget :)

#3 Krya på dig!

Oj vad många är sjuk, verkar inte vara nån bra dag idag ;)

Starfall
0

#0 Hoppas barnen dina kryar på sig:)

#1 Krya på dig Kajsa:)

#3 Krya på dig Karin (?) :)

#4 Jooo jag är frisk för en gång skull;) Har äntligen nästan blivit av med min hemska hosta jag haft i 2 veckor:) Har varit väldigt jobbigt samt har ju varit så förkyld också… Men idag hälsade jag på en sjuk vän så man kanske får sig ännu en "vaccinationskur" nu;) hihi

Idag har jag inte gjort så mkt, mest lyssnat på musik:) Sen har jag ju då varit i skolan och haft det tråkigt… Seeeeega lektioner.

Ikväll ska jag se på film med lillebrorsan hade jag tänkt… Blir "den otroliga vandringen". Någon mer som älskar den? :)

Kramar//Carro

KajsaM
0

#5 Hehe, tur att nån är frisk :) Ne, jag har inte sett filmen.. :)

VeNyRa
0

krya på er allihop!
jag verkar vara imun mot sjukdomar, lr så har jag inte ttid att vara sjuk så jag bara fortsätter, kan vara så också =P

idag har jag ju badat ozzi och gjort en massa läxor, av nån konstig anledning skulle allt vara klart tills imorrn, kan inte lärarna prata ihop sej lite bättre?! :)