Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 385 ggr
Gittan
0

God morgon 18 januari 2008

Morgon på er. Här är man hemma med två magsjuka barn. Det enda sköna med det är att de är rätt så lugna av självklara skäl. Ha nu en bra dag ni andra.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Ronja06
0

God dag. För mig har det varit en jätte trevlig dag idag. (precis som alla dagar. Älskar skolan faktiskt av någon anledning) Oskyldig Varför vet jag inte.. Men jag ser det väldigt posetivt.

Vi har haft några lektioner idag. SO, slöjd, NO, musik och även EA. På väderraporten sade de att det skulle bli stormvarning hos oss i gbg. Så jag säjer hej då till er alla nu, eftersom jag skall stänga av datorn. Det har redan börjat blåsa, och värre lär det bli. Ska snart åka iväg till min pappa också. Så vi syns förhoppningsvis imorgon eftermiddag.

GittanL: Hoppas dina barn blir friska snart. *håller tummarna* Det är inte kul att vara magsjuk…

Mvh Emelie Förlägen

KajsaM
0

Hejsan på er!

Idag mådde jag väl pytte lite bättre än igår, men gick till skolan ända. Slutade 11 så ^^ Sen gick vi på Kina och åt, sen en promis med hundar och kompisar på sjön och snön, roligt!

Ska äta gott nu, sen på 2 års kalas hos grannen och sen filmkväll med flickorna :)

Hoppas att alla får en bra kväll och att alla som är sju blir bättre!