Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 763 ggr
Ressu
0

God morgon 19.01.08

Ville bara önska alla en bra dag.

Sitter på jobb nu och om vädret tillåter så kanske man far till skogen med hundarna senare idag Skrattande.

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

KajsaM
0

God morgon på er!

Sköönt att sova ut idag! Ska snart iväg med en kompis och gå med en gammal tants hundar, hon har uppfödning. Dock har hon bara 2 hundar nu. Så vi brukar gå med dom :)

Ha en jättebra dag allihopa!

Gittan
0

God förmiddag. Här är det fortfarande sjukt. Har precis varit ute med hunden och fy katten vad det blåser. Är det höst- eller vårstormar… Hoppas att det är vårstormar. Ha nu en bra dag alla och ni som bor i stormområdet håll i er och titta upp så inget kommer flygande rakt på er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Ronja06
0

God dag!

Helt otroligt att jag inte blåst iväg idag. Här har det varit stormvarning. Om jag inte minns fel så blåste det 37m/sekunden här. (rätta mig om jag har fel) Oskyldig Tack och lov så har solen varit framme hela dagen. Och jag har varit på långpromenad med Ronja. Så nu pustar vi ut lite, och vilar. Sedan ska jag göra lite läxor som jag har fått över helgen.

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

God kväll.
Har glömt totalt att svara på denna morgon tråd. Här blåser det storm och regn till och från hela tiden

Så att ni skakat liv i gamla trådar, va kul att läsa dom igen. Jag har även börjat lagt upp Championat tråden för 2008 nu, hoppas nu gillar det och finner den intresannt.

Malin3033 och alla ni andra. Kan ni inte gå in och hälsa på  mig och Starfall på Astronomi, vi skulle bli så glada om ni kom in där och hälsade på ibland. Nu finna det en tråd om Malin 1!!! Tron nog att ni kan hitta något intresannt där med. Välkommen in och titta:-)

Ha en underbar kväll alla.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

KajsaM
0

Nu släker jag datorn, och hoppas att alla haft en bra dag! Och en lika bra dag idag/imorgon (hur jag nu ska säga ;)