God Morgon 20.01.08
Hoppas ni inte har blåst bort
. Idag ska jag igen försöka komma mej iväg till skogen med hundarna. Vädrets makter var ju emot oss igår
. Men idag gör vi då ett nytt försök. Måste jobba upp grundkonditionen på Ressu inför kommande tävlingssäsong…
Ha en bra dag.
God morgon! Snart skall jag iväg till brukshundsklubben och träna med Ronja. Ser verkligen fram emot det, så jag tar även med mig kameran såklart. *för kanske träffar man personer man känner*
För övrigt är det mulet väder för tillfället. Jag hoppas på att solen kommer fram lite senare. Hoppas alla får en bra dag!
Mvh Emelie 

Idag är det fullt upp kan man säga.
klev upp kl 6 för att åka ner till stallet och ha stallpass, vi var bara 3 st på mer än 30 hästar så det tog en jävla tid att mata dom och få ut alla, och sen dessutom mocka åt ridskolehästarna, nu är jag helt slut..
ska ner igen halv 12 och ge lunch, sen är det valpkurs klockan 1 till 3, och kl 3 ska vi ge middag och ta in pållarna, sen är det foderföreläsning kl 5, som gör att jag missar min ridlektion, och kl 8 ska vi ge kväll, sen ska jag sova resten av livet tror jag!
Och jag har inte sett solen på flera veckor, tyck synd om mej! ;)
#2 Ojdå, du verkar verkligen ha fullt upp idag… Sänder lite extra ork åt dej =)
# God dag på er alla.
Måste börja med att sända lite ork till dig med _TheEnd.
I dag skiner solen där upp, äntligen får man kanske säga!!! Så nu blir det ut och ta lite sol, behöver vitaminer efter detta mörker. Vad ska ni göra idag?
Jag har pratat om hund många ggr här, att det skall bli en men det har inte blivit riktigt slag i saken. Har ju sökt hunden med det stora H:et för oss. Men kan nu säga om allt går som det ska så kommer det en vovve om ca 2-3 veck. Men vill riktigt dansa runt än föränn allt´klart då hon kommer med flyg från?? Så mycket ska klaffa. men kanske.
Ha en riktigt bra dag alla! Så hörs vi mera här inne under dagen.
Må bäst/medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#4 Grattis grattis.
Nu blev jag ju nyfiken. Varifrån? Vilken ras? Färg? Berätta mera 

#4 Vad roligt! :D:D Grattis! Nu måste du ju berätta mer om hunden!
#4: Nämen guud vad roligt!!
Ronja skickar massor med kramar och är lika nyfiken som jag vad det blir för vovve.
Men berätta mer om den lilla stjärnan ni troligen skall få hem. *nyfiken* :)
Mvh Emelie 
#4 - då måste du skapa en tråd om lille vovven! är lika nyfiken som de andra!
Exakt så får det bli!
Jag skapar en tråd om vovven då den här i sverige. Känns bättre så för mycket kan hända på vägen hit, ja då menar då inte att planet ska kracha, utan det med alla papper som håller på att fixas just nu denna vecka. men så fort dessa klara så skall vovven bokas på ett flyg hit.
Men så fort allt ok så kommer jag kanske att tala om här om vovven
Hoppas ni är riktigt nyfikna nu
#9 Olidligt nyfiken 
#10 Går allt rätt ska vovven vara i Sverige inom ca 3veck
#11 Vad är det för ras?
#11 Lite kan du väl berätta iaf? Jag är som sååå nyfiken 
Det är en flicka 
#14 En tös =) Va rolit =). Håller tummarna å tårna att allt går bra 
Och tassarna!
//Tindra
ÄR DET EN SHEEELTIE? :D
Nämen vad rolgit Medde! Ronja slår knut på svansen av glädje
Nu säger jag inget mera förän hon har tassarna på Svensk mark. Om något går fel, men visst kommer jag att tala om allt, nu kommer nog bli sönder mosade av mitt tjat då
men Medde, kommer ju spricka snart! 2-3v!! Men den som väntar på något gott… :)