God kväll 25/01.2008
Hoppas ni får en trevlig helg allesammans. Själv hade jag tänkt mej både å träna å på skogspromenad i helgen. Får dock se hur det blir med det. Har en envis förkylning på gång. Några bra tips om hur man snabbt kurerar en sån?
Nåväl ha en skön helg 
C-Vitamin i massor, det kör jag stenhårt på. om det funkar vet jag inte men efter som jag tror på det så inbillar jag mig att det funkar! Jag häller i mig massor :-)
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Men jösse glömde säga Go kväll på er alla.
Imorg ska jag på retilmässa sen är det en lliten kul tävling på gång nu i helgen här tänkte jag!
Vi hörs i morg/Må bäst
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Vi går på samma linje hör jag =). Har överdoserat c-vitamin i flera dagar nu
. Det är säkert därför jag inte blir sämre iaf 
God kväll alla!
Idag har jag inte gjort så mycket förutom att vara i skolan och arbetat. Fick veta att våran före detta bildlärare hade gått bort i cancer. Så flaggan var halvt uppsatt på skolgården idag. Tråkigt. Så alla lärnarna på skolan skulle iväg på begravning idag.
Men lite gladare nyheter är att jag skall äntligen försöka att ta mig till en sheltie träff på söndag! (på tiden nu, var väldigt länge sedan sist jag deltog på en sheltie träff/promenad) Skall bli kul att få se alla shelties tillsammans. Och om nu vädret tillåter följer kameran med också. Sedan så är det tävling snart för min del! (2:e februari) Så imorgon skall jag försöka ta mig till brukshundsklubben.
Mvh Emelie 

Go kväll!
-15 idag ungefär, och solen tittade fram :D:D Myys! Har firat Agnes hela dagen som blir fjortis, så de är väl vad jag har sysslat med :)
Hoppas alla har haft en bra dag och bra fortsatt helg :)