Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettot-prat
Läst 1437 ggr
SparklingTindra
0

OT - Present åt 8-åring????

Är det nån som har något förslag på vad man kan ge åt en tjej som fyller åtta år? Det ska helst inte vara nåt i klädväg eftersom att hon har mer plagg i sin garderob än Imelda Marcos hade skor. =P

emma93
0

Kanske någon accessoar till alla kläderna?:) Nåt halsband/armband kanske.:)

SparklingTindra
0

Jo, fast problemet är att hon fick ett halsband och ett par örhängen i julklapp.. =P

emma93
0

Aha, men kanske det finns nånting till håret (spännen eller diadem eller liknande) som passar till det hon fick i julklapp?

Starfall
0

Någon fin väska som matchar något av hennes favoritplagg? :)

medde
0

Vad har hon för intressen?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

SparklingTindra
0

Tjaa, hon ÄLSKAR hundar (dom har ingen riktig hemma), hon åker mycket skidor, simning, dansar, skridskor m.m. Hon är med andra ord väldigt aktiv. Sen så har hjon blivit en riktig liten minifjortis. =P Hon och hennes kompisar leker modeller och sminkar varandra och sånt. =D Haha, det ska börjas i tidig ålder..

medde
0

Köp något utifrån hennes intresse,  det finns ju massa bra saker man behöver då man dansar, åker skridskor, simmar mm. Smink kan man ínte få för mycket av,  det minns jag då jag var tonåring la ner en förmögenhet i det i månaden. Så skulle jag vara du skulle jag nog köra på det om model´sktuket dom kör.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

WesthKiowas
0

Köp en bok, typ.. Alla världens hundar. Fullt med fina bilder och fakta om olika raser. Det kanske hon gillar

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

LillMalin
0

En barbie!? Oskyldig

SparklingTindra
0

Tack för alla era förslag. =) Nu har jag köpt present åt henne. Det blev ett dataspel där man ska vara veterinär till olika gulliga djur och sen så skaffar man typ eget hästsjukhus.. Eller nåt.. =P Hoppas att den var på svenska. Dom i affären trodde i alla fall att den skulle vara det.

Ronja06
0

#10: Min lilla syster har det spelet, om det är nu det samma som du har köpt. Men det låter som det. Hon tycker det är jätte roligt. Glad

Mvh Emelie Förlägen

SparklingTindra
0

#11 Ok, vad bra. =) Hoppas att Cajsa också gillar det.

KajsaM
0

#12 Oj vilket snygg namn hon hade ;)

SparklingTindra
0

#13 Haha japp. =) Men hon kallas ofta för lillCajsa på grund av att min gammelfarmor (som förresten fyller 95 år om två och en halv månad) också heter Cajsa. Och hon HATAR att "gammelCajsa" heter samma sak. =D

KajsaM
0

#14 Haha, jo de kan jag förstå ;)