Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettot-prat
Läst 645 ggr
VeNyRa
0

lite dött här inne?!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tkr att de blivit lite dött här inne på sistone :(

skulle vara kul med lite nya trådar och nån artikel :)
jag är själv ganska så dåligt på dedär.

Kan berätta lite om mina två senaste dagar:
igår fick jag vara ledig från skolan för att farsan behövde hjälp på renskjillningen (han är ju ganska halt och lytt kan man säga!) så jag fick dra renar och plumsa i snö en heel dag, och dom är jääkligt starka! så jag behöver nog inte träna på ett helt år nu ;)

vi han inte skilja alla renar igår så vi fick fortsätta idag med samma sak så nu är man vältränad haha :P.

Nu har det vart sol i tre dagar!! ååh de var så fin uppe på fjället idag, solen lyste och det var helt klart och vitt överallt, så nu har man fått lite ny energi :)

fick tyvärr inte med nån bild därifrån =/ så jag slänger in en bild på Ozzi och Fredrik (pojkvänn) som gosar i min säng :)

Kul kul :)

medde
0

Jo det har varit lite lugnt, men det har det bara varit nu i 2 dagar, det kan jag lova dig eftersom jag ser hela tiden på aktivitet index vad som händer och inte. Hoppas nu att det sätts lite fart nu i helgen, men tänk på att den stora delen går i skolan och har mycket arbete i veckorna.

Men hoppas att även du kan hitta på lite kul trådar eller något annat spännande, jag har tyvärr haft en sjuk mamma så jag inte kunnat vara så aktiv denna vecka, men hämtat mamma i dag från sjukhuset. så jag kommer tillbaka i full styrka nu i helgen.

så vi ses i helgen alla, ska även börja med månaden Sheltie i helgen. och någon annan kul tävling ska starta nu till helgen!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ressu
0

Ojoj va jag blir avis. Jag skulle ge vad som helst för lite solsken. Visst sken solen här idag oxå, men bara sålänge som jag var på jobbet förståss Ledsen.

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

Imorse då jag körde tösa till skolan var det snö blandat regn, nu känns det som storm här, fönsterna skakar,

Ressu
0

#3 Ajdå, det är inge vidare me sånt väder. Vi hade storm här igår mårse

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

SparklingTindra
0

Haha det skulle ha kommit en artikel om hundmassage för lääänge sen, men jag är så seg på att fixa bilderna till den så därför är den inte inkommen ännu. Sorry! =P Ska försöka fixa bilder till imorgon eller i övermorgon. Det är bara det att nån (läs; mamma) måste fota medans jag masserar och när hon har tid så har inte jag och tvärtom. =D

VeNyRa
0

1# Vad tråkigt med din mamma, tur att hon fått komma hem iaf =)
roligt att det är lite nya grejjor på G =)

2# Haha de är typiskt! ;)

5# va kul, massage är ett ämne som jag abslolut inte kan någonting om!

medde
0

Jag ska försöka få in den nya tävlingen nu under kvällen. Senast i morg fm. Hoppas ni kommer att gilla den.