God morgon 28.01.08
God morgon allesammans =)
Hoppas ni har haft det jättebra ihelgen. Själv har vi haft det väldigt bra. I lördags var vi ute i skogen med hundarna, och Ressu hade en hel snögubbe med sej i pälsen hem
. Så båda vovvarna hamna i duschen då. Matte var väldigt opopulär resten av dagen
.
Haha, Tindra hade varit överlycklig om hon hade fått badas nu.. Men jag kommer också att vara opopulär idag. =P Tindras klor ska klippa och hennes tasshår och öron ska friseras. Men jag ska försöka kompensera det genom att borsta henne, för det ÄLSKAR hon. =)
Sen ikväll så kommer uppfödaren och kollar vad hon tror om Tindra, om hon är dräktig. Hoppas hoppas.. =P
God dag
Oj vad snö ni hade Ressu! Knappt man minns hur det ser ut numera. Vi har ju inte haft något denna vinter förutom en liten skvätt som kom i okt och försvann dagen efter.
Jag saknar en massa kort på våran foto tävling, blivit så förvånad då det finns så många duktiga fotografer här inne. Så jag hoppas att det kommer in.
Ha en riktigt bra dag alla. Glömde
Självklart vi håller en túmme att Tindra är dräktig.
medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jodu medde all snö kom på en gång. I förra veckan så hade vi ingen snö alls…
Håller oxå tumme att du ska få valpar med Tindra =)
god dagens!
just hemkommen från en lyckad träning med Ronja, tidigare var jag i skolan. nu är det pluggdags för min del. om jag någonsin kommer ifrån sheltieifokus. *ler*
#0 - så mycket snö! ronja blir lite avunsjuk då hon också älskar snön
#1 - hoppas verkligen hon är dräktig! vem kommer Tindra ifrån? Precis som Tindra älskar Ronja att bli borstad, speciellt på magen. :)
ha det toppen alla!
#1: Både Ronja och jag håller tummar och tassar att Tindra är dräktig! Håll oss informerade här på sheltie.ifokus! :)
Idag har jag varit och handlat och tränat med Ronja. Vi har härligt väder. Igår var jag på sheltie träff också. Ronja tyckte det var kanon kul att få se bakanta shelties och ägare! Sedan hade vi otroligt fint väder! Vindstilla och varm sol. Här kommer en bild från träningen med Ronja.
Mvh Emelie 
#4 Tindra kommer från kennel Request i malmberget. =)
Vad kul med sheltieträff. Det har jag aldrig varit på. Tycker att det är lite dåligt med det här..
#6 okej ska kika på deras hemsida. :)
#5 roligt med sheltieträff, därifrån vill jag se bilder!

#1 håller tummarna :)
#5 Vad roligt! har du några foton därifrån? :)
Idag skola som vanligt, inge anorlunda. Ikväll ska jag bara plugga, inte så värst skoj ;) menmen :)

goddagens!
Idag har jag slappat, egentligen var det min tur att ta hundarna, men jag övertalade syrran att hon skulle ut och springa så att jag kunde få sova. Inte för att jag inte ville ta promenaden, men vem vill ut i minusgrader? Så idag händer det nog inget mera, mysstund med Lussi i soffan är bestämmt och Zeke somäntlige lyckats komma på trixet med att hoppa upp på alla mest dåliga ställen skall såklart få vara med.
Nu säger jag God natt till er alla!
#7 & #8: Jodå. Många bilder blev det såklart. Får se om det blev några "lyckade" bilder bara. ;)
#10: Natti natti Medde!
Mvh Emelie 
Godnatt medde =)
God natt alla. :)

God natt allihop :)
Låser denna nu, när det finna en ny god morgon tråd aktuell för dagen.