Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 643 ggr
Ressu
0

God Morgon 29.01.08

Ville bara önska alla en god morgon innan jag drar iväg med hundarna till min mammas. Idag ska Ressu å jag å träna agility. Ressu står redan vid dörren å studsar då han såg att jag packade ner mina agilityskor Skrattande

Ha en bra dag allesammans så syns vi säkert ikväll =).

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

God morgon.
Hoppas ni vaknat till en ny underbar dag med massor av skolarbete!

Jag trodde att jag skulle kunna se denna asteroid som ska synas på himlen nu, men det var bra grått och mulet ute, så det blev inget av det nu på morgonen.

Kul att det kommit in lite kort på Tävlingen, och vilka kort sedan oj! Vad impad jag vart, så snygga kort.

Ha en underbar dag så hörs vi i kväll.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Malin3033]
0

God eftermiddag.

Har nu äntligen lämnat in min SO rapport om mjölkseparatorn, blev otroligt nöjd med resultatet, kommentaren från läraren samt betyget. (Konstigt att innan man började med betyg var man jätte positiv, att det skulle vara bra för att man lättare skulle se vilken nivå man låg på osv osv. Jösses vilka tankar.Cool)

Senare idag blir det att fira farn min då han fyller år idag. :)

Ha det bra alla!

SparklingTindra
0

God eftermidag. =)

Huvva, nog är det skönt att man inte går i skolan nåmer.. =P

Idag har jag varit på dagis och vickat från 8.00-16.30. Ska vara där imorgon också. Man blir faktiskt VÄLDIGT slut i huvudet efter att ha varit en hel dag med små barn..=P

Ska kanske tillägga att Tindras uppfödare sa att Tindra är dräktig. =) Hon har blivit rundare om magen och spenarna har blivit större och blivit mer rosa. Min lilla våffla blev alldeles till sig när Lillemor (uppfödaren) kom in genom dörren. Vi fick köpa valpfoder, klägg till öronen och schampo av henne också.

[Malin3033]
0

#3 roligt att hon är dräktig! önskar er all lycka till! men vad ska ni ha klägg till öronen till?

SparklingTindra
0

#4 Tack! =) Tindras öron höjer sig lite när hon löper och det där som vi köper funkar jättebra till henne. Hon behöver juh inget just nu, men vårat var slut och eftersom att hon ändå skulle till oss så bad vi henne ta med nytt.

KajsaM
0

#3 Åh vad roligt! GRATTIS :D:D

Ressu
0

Grattis från oss oxå =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

Grattis, Så kul att höra! Blir det live här på sajten?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

SparklingTindra
0

Tack så mycket! =)