Snöfoton =)
HJätte fina bilder båda 2 :D
ännu mera fina kort!!! :D
#5: Tack så mycket. Det är en av Ronjas uppfödares tikar.
Nu snöar det hos oss!!
*jag ser det snöa, jag ser det snöa. det var väll roligt HURRA!*
Mvh Emelie 
Så där, nu får det räcka med bilder för idag:) Tror jag, får se om jag kanske fotar några ikväll också. Ska iaf fota bilder på raketer:):)
Kramar//Carro
#16 GRATTIS!
Hoppas nu det lägger sig så man får se lite bilder på Ronja och de andra djuren du kanske fotar ;) hihi, det är så kul att se bilder =)
Kramar/Carro
Det snöar inte här än:(. Fastän vi bor nära Ronja06….Tack för att ni delar med er av alla bilder!! Jag vill se mer bilder på Pyret! Tycker att hon är sååååå söt!:)
#19: Tråkigt att det inte snöar hos er… ännu. Här har det slutat snöa, men man vet aldrig… Det kanske börjar snöa senare igen. ^^
Mvh Emelie 
#19 Jag ska försöka fota henne lite mer:) Just idag ville hon inte vara med på kort;) kan försöka imorgon kanske, beror på hur tidigt jag åker till min farmor:)
Vilka fina bilder. Blir även lite avis på snön, här regnar det och är grått o trist…. Jag vill ha snö med nu :.-(
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jag vill också ha snö, här har vi bara lite frost.
Här får Dexter hälsa på en häst för första gången. En nordsvensk som heter Valle :)
Förresten. Gud så fin Frankie var i uppåtstående öron. Jag gillade det verkligen. Så nu ska jag släppa ångesten över att Dexter kanske får det, för nu såg jag hur vacker det också kan vara :)
#23 Frankie tackar så mkt!
Hoppas ni får mer snö:)
Vad söt Dexter är:) Han var inte rädd för djur som är ett antal gånger större än han själv;)
När Frankie var liten vart han jätterädd för kossor en gång, och nu har han jättestora problem med kossor. Han vill skälla ut dem totalt…

Så söta! Jättemysigt med snö :)
GASH vad mycket snö!! *avis* Här har det varit snöstorm hela dan, men blev till vatten på marken pga att det var 2 plusgrader. :( Får hoppas att det fryser till inatt!

#27 Men oj så fin bild, säger mer än tusen ord.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jennifer89: Underbara bilder! Tiini är jättesöt, och passar i sin reflexväst :)
Här är en bild på Ressu från skogspromenaden vår i lördags….
Å här är en till bild på både Ressu å Poitsu

#36 & 37 Vila mysiga bilder! Vad stor h*n har blivit, söt som rackarn :)

#38 Ja det är helt galet så fort han växer. Fast jag är nog den enda som längtar tills han blir fullvuxen så jag kan ut och springa med honom. Hur gulliga dom än är som valp så tycker jag valpstadiet är jobbigt ;)
#40 håller faktiskt med dig där!
nu är ju Ronja snart 9 månader så hon har ju kommit lite längre än Dexter. ;-)
Gud vad fina bilder alla har:) Jätteduktiga fotografer vi har här på sajten!! =)

#39 Åh vad söt!
#40 Jo, håller med dig :)
Så det går fort…
Från den första snön som kom för vintern. älskar snön gör vi ju