Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 778 ggr
medde
0

God morgon 27/11/07

God morgon önskar jag er till denna fina men ack så kall dag. Tyckte det var riktigt kallt då jag gick ner till garaget och hämtade bilen för att köra tösen till skolan. Ville bara hem igen och in i värmen, och jag som alltid säger"man är ju viking" men inte i dag inte.

Igår var jag riktigt duktig och tvättade bilen, det lever jag på fortfarannde kanske bara så jag har en ursäkt för att vara lat i dag. Men i helgen ska jag och tösen börja jul pynta lite smått, hon väntar så på detta, att få sin adventstjärna i fönsteret bla. Men visst är det mysigt med lite julpytnt.

Hoppas ni alla får en riktigt bra dag. Mvh :-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Leffe
0

Tvätta bil när kylan kommer. Hoppas du har låsspray

medde
0

Klart jag har! men jag gav bilen en stor och varm kram så vart han varm och torkade snabbtSkrattande Den är ju så snabb att den också torkar på 2 röda ute på vägarna, bilen har ju TURBO.

KajsaM
0

God dag!

Har kommit hem från skolan nyss, hade ingen tyska. Idag blire bara fixa kaninen, Packa och handla :)

Hoppas alla får en bra dag!

Ronja06
0

God dag!

Kom just hem från skolan. Ska göra lite läxor snart. Vädret här är kallt och kyligt. Och vet ni vad jag såg då jag var på väg hem? Två domherrar!! Skrattande Det måste betyda att vintern snart är här!

För övrigt ska jag updatera Ronjas tråd ännu en gång. Men bara med en bild! *ler* Glad

Mvh Emelie Förlägen

KajsaM
0

Vill bara meddela att imorgon åker jag på English Camp i Kvikkjokk och åter  på Fredag kväll, så ni inte tror att jag lämnar er ;)

Så ta hand om er till dess!

Kramar kajsa

medde
0

35 Det måste du berätta mer om låter spännande.

KajsaM
0

Igår kväll kom vi hem, trötta!

Har varit jätteroligt! Vi har gjort bla. gått tipsrundor, gått igenom Kvikkjokk osv. Bodde i små stugor och lagade egen mat. Kmr int på nå mer jag kan berätta men fråga om ni undrar :)

medde
0

English Camp vad är det för slagt camp? Vilka är det som är med? klubb, föreninig ? Oj vad nyfiken jag blev på detta.

KajsaM
0

#8 hittade tråden nu först :)

Alla 6:or & 9:or får åka iväg på ett läger där man bara pratar engelska, som lite omväxling. Det är skolan som håller i det :)

medde
0

Låter mycket bra!

Jisses vad impad jag blev att du hittade en gamal tråd och tog liv till den.

KajsaM
0

Hehe, var hemma idag så gick kanske långt bak i trådarna här =)