God dag 01.02.08
Tänk att det redan är februari. Hua, va tiden går snabbt…
Idag har vi snöoväder här hos oss. Jag kan ju säga att det var inge vidare att vara på promenad med hundarna. Jag tror vi hade lika bråttom hem alla tre
.
Ha en jättebra dag och en superhelg allesammans =)
God dag. Håller på i tvättstugan och sliter, nja så hårt är det inte men måste gnälla lite.
Här har vi bara blåst, men även den har mojjnat nu under dagen, inatt trodde jag att min fönster rutor skulle komma in i sovrummet! Snö har jag inte sett något av alls.
Nu är även månadens sheltie avgjord för denna månad, med en värdig vinnare. Men juryn vet jag tyckte att denna månad var det otroligt svårt med alla dessa fina bilder. Jag kan bara hålla med att bilderna var så fina. Så strax sparkar vi igån tråden för Mars månad. Ha en underbar dag, hoppas vi hörs här under dagen.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dag.
Kom nyligen hem från skolan. Och det var tänkt att jag skulle tävla (göra debut) med Ronja i agility imorgon. Men så blir det tyvärr inte. Ronja har börjat löpa, så det är inte så mycket att göra åt saken. Har dock anmält mig till en tävling den 24 Februari i agility. (hopp - agility klass I) Förhoppningsvis har Ronja slutat löpa då. Hoppas alla får en fortsatt trevlig dag!
Mvh. Emelie
Mvh Emelie 

Hejsan på er alla!
Idag har det varit snöstorm här, fyy vad det har snöat! slutade även 11, mkt skönt. Håller nu på att packa sedan ska vi till stugan.
Så vi ses på Söndag!
Ha en bra helg :)