Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 870 ggr
[Malin3033]
0

God dagens 2/2 - 08!

God dag på er alla!

Idag möttes jag av en mycket fin artikel om sheltien i tidningen! De hade intervjuat Anita Axelsson som även skrivit en bok om sheltien. Det mesta i artikeln visste jag, men det är ändå väldigt roligt att just sin ras hamnar i tidningen!
I somras var sheltien också med i tidningen, men då som agilityhund. :)

Idag ska vi få massor med gäster, så jag och hundarna rymmer till grannen där vi äter pizza. :) Barn var tydligen inte så jätte välkomna ikväll. x)

Må bäst!

Ronja06
0

God dag!

Meningen var att jag skulle ha tävlat idag. Men tyvärr vet man inte alltid vad som händer. Ronja har börjat löpa, så det blev ingen tävling idag. Vilken otur. Men jag får se det posetiva med det. Förhoppningsvis har hon slutat löpa till mitt lov, då är det nämligen tänkt att jag och Ronja skall åka till Värmland.

Själv har jag börjat planera in kommande tävlingar för våren/sommaren 2008. Så nästa täving blir den 24 februari. Gå in på våran hemsida och se allt som är nytt! http://www.ronjas.webb.se .

Mvh Emelie Förlägen

[Malin3033]
0

#1 tråkigt att ni int kom iväg på tävling, min Ronja har börjat sitt första löp nu, får se om vi kmr iväg till utställningen. Ibland är det allt bra med hanhundar. ;-)

Ronja06
0

#2: Ja, det känns som jag och Ronja hade lite otur. (eller tur i oturen rättare sagt) Det är bättre att hon löper nu, än senare under våren då det fina vädret och kurserna börjar.

Kan hålla med dig på sista meningen. Ibland är det bra med hanhundar. xP

Mvh Emelie Förlägen

SparklingTindra
0

Ronja06, vilken jättefin hemsida du har. =) Har du kodat den själv?

Min storebror håller på att göra en hemsida åt mig och Tindra (jag själv är IQ-fiskmås när det gäller datorer), men det tar lite tid eftersom att han bara har tid med den på helgerna..

Ressu
0

God dag allihopa.

Idag fyller Ressu 3 år så vi har firat honom hela förmiddagen =). Först imårse fick han en massa läckerheter till frukost så fick han öppna (dock med hjälp av Poitsu) sina presenter. Sedan har vi gjort några av hans favortisysselsättningar, varit nån timme i skogen och så har vi varit nere vid stugan å grillat korv.

Ha en bra fortsättning på dagen =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

SparklingTindra
0

Då måste man juh säga Grattis Ressu! Glad

Ressu
0

Ressu tackar så mycket =)

// Ressu
kennel Westtorpets

Ronja06
0

#5: Gratta Ressu från mig och Ronja. :)

#4: Ja, jag har gjort den helt själv. (layout m.m.).

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

Grattis till Ressu Smiley 3d emoticone msn cadeau.gif Från medde :-)

#4Spännande med din hemsida, säg till då det hänt något så vi kan komma och vara lite nyfkna och titta.

#1 Tråkigt att du ej kunde åka, men se det på ljusa sidan vilken härlig lat dag ni kan ha nu! och det kommer massor av tävlingar i sommar, och du måste väl ge andra en chans med Ronja06

Ha en riktigt bra dag nu alla, så hörs vi senare i kväll.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

#9: Jag skall iväg den 24 februari på Agility tävling också. Troligen blir det våran debut. Förhoppningvis har Ronja slutat löpa då.

Sedan skaffade jag mig massor med planer med en gång då jag förstod att Ronja började löpa. Oskyldig Jag har varit och köpt ett motljus skydd till ett utav mina objektiv. Har varit på långpromenad med Ronja, och sedan så skall min kompis komma över till mig nu och sova över.

Mvh Emelie Förlägen

Ressu
0

#8 och #9 Ressu tackar er så mycket för gratulationerna. Tror nog han hörde att jag framförde dom fast han ligger med alla fyra benen i vädret å sover Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

[Malin3033]
0

GRATTIS RESSU!Skrattande

Ressu
0

Ressu tackar =)

// Ressu
kennel Westtorpets