Skribenter sökes.
Vi söker skribenter, som vill dela med sig om livet som hundägare.
Nu söker vi skribenter som vill dela med sig sina erfareheter som hundägare. Detta kan vara om allt som det innbär att ha hund, Tex vet besök, tävlingar, utställningar eller bara en solskenshistoria listan kan nog göras lång. Vore kul om ni kunde dela detta med oss här.
Har ni något ni vill skriva om så gör gärna det. Pm:a oss så ska vi nog kunna lägga det som en artikel. Tillsamanns kan vi göra "Löpet" lite kul samt intresannt.

Relaterade länkar
Av: medde
Datum för publicering
- 2007-10-25
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Har det kommit några.
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥

Kommit & kommit,Medde bad mig att skriva om Juniorhandling och jag svarade Gärna! Så det kommer väll en artikel om det snart :)
#2: Ja, junior handling är roligt!
*okej, har bara tävlat en gång i det. Men roligt det var det*
Mvh Emelie 
#3 Ronja06. Du är ju också en väldigt duktig att skriva. Gör en du med vet jag
.
#4: Jag kan PM:a dig medde. Tror jag har en liten idé. Men får höra vad du tycker först 

Mvh Emelie 
Lyfter fram denna tråd, om det finns mer skibenter där ute. Hoppas att det inkommer mer bidrag, har lagt ut 2 st i dag. Tycker det vart både bra och intresannt läsning.
Puttar upp!
Är det ingen som tävlar i lydnad som vill berätta om den sporten? Är jätte nyfiken!
Medde: Har du slutat med att uppdatera månadens skribent? ;)
#7Det går inte för det för den funktionen är borttagen, Vi får hoppas att det kommer tillbaka en dag.
jaha, då förstås jag varför det inte uppdaterats på länge. ;)
Det var ganska kul med den funktionen.
Någon som vill skriva om tävling lydnad?
Nu har jag tagit upp denna artikel igen i hopp om att det kanske är någon som vill skriva lite. Dock behöver ni inte skriva i runor som är på den fina runstenen som Hazel står på.
Min, sparkling_tindra och emmilis artikel om hundmassage är snart klar. :)
OJ !! Vad glad jag blir att höra det;-) :-) :-) Ska bli så spännande att få läsa den, om ni vill kan väll någon ta lite bilder som ska vara med i artikeln så har ni egna bilder till eran artikel.
#12 Nyfiken. Hur går det med erana artikel?
det går bra, färdigskriven! håller bara på att försöka skrapa ihop några bilder.

#16 Vad roligt! Länktar :D
#16 Vad kul
Tycker det är toppen då ni medlemmar är med och formar lite på sajten, då blir det ju prägel av alla.
kan inte n¨gon medlem här tänka sig att skriva en artikel om klicker??
Detta var mycket bra ideé, hoppas någon nappar. Ska kolla lite själv ang info om detta.
Jag skulle jätte gärna skriva om klicker. Men har just nu inte så mycket tid att fixa iordning en hel artikel tyvärr. :/ ^^ Kanske kan göra det då jag har mer tid?
Mvh Emelie 
#12 Hur går det med eran artikel?
Jag har ju ingen sheltie men jag kan ju skriva om längtan, planering osv. eftersom vi ska skaffa en. Men det kanske inte är så roligt att läsa om.
#23 Nej Absolut inte!!! vill du skriva en artikel om det som vore det jättekul :-) Du är ju inte ensam om att planera här, samt alla har väll gjort det någon gång. Så kan bara säga gärna. Hör av dig till mig när du börjar bli klar via pm till mig så fixar vi detta.

Om det är så att det finns intresse för något speciellt moment inom lydnaden så kanske jag skulle kunna hjälpa till att skriva nåt om det? Är ju ingen expert men kanske kan ge några ideer till nån..
#25 - äntligen! Har saknat en artikel om lydad länge nu, jag tycker det låter som en jätte bra idé!
#25 Tackar och bugar om du vill skriva en artikel. Vore jättebra. Det är så kul om vi kan sprida lite bland olika ämnen och det är ju så kul om alla kan få vara med på en hörna. Pm:a mig så ska vi fixa detta, väntar ivrigt på din text. All lycka till//medde

#23 Vore jätteroligt! :D
#25 Vore superroigt! :)
Okej, jag börjar nog skriva imorgon. :)
Medde Anropar KaptenKarin! Kom in KaptenKarin- Tack då väntar jag på ett pm:senare. Klart slut, over and out!

#30 *asg*

Jag har en artikel om övervikt på hund, kanske skulle vara nåt?
#32 - det tror jag mycket på!
Kan inte du skriva lite om genetik, avel osv. du kan ju väldigt mycket om sheltie avel

#33 medde har fått artikeln nu så den kommer nog ut inom kort. Tyvärr är jag för okunnig om genetik på hundar, jag kan mer om katter. Men jag kan kanske knåpa ihop en "lätt artikel" om avel. Det dröjer nog innan jag kan skriva ihop den för jag har vansinnigt mycket att göra nu. Jag väntar 2 kullar kattungar, skriver Värmlandskattklubbs medlemstidning och jobbar skift som en tok.
#34 Den är utlagt på "löpet "nu. Jättebra och framför allt nyttig artikel.
Jag skulle nog kunnat skriva om agility, utställningar osv. Men vi har ju lite andra regler här i Finland än i Sverige… 
# Men det kan ju vara om teknik, tipps med mera.Då behövs det ju inga regler.
Sant. Kan börja skriva ihop nått =)
#12!!! Hur går det? Är ju så nyfiken ooch väntar.
#39: Jag är också väldigt nyfiken om hur det går med artikeln. 

Mvh Emelie 
#40 Nu är vi 2 st som undrar, lite "elaka"är vi men nyfikna också 
#41 vi väntar nog ännu på bilder från sparkling_tindra 
#42 Pm:a henne och fråga.
Haha nu har jag sagt hur länge som helst att bilderna ska komma. Men imorgon (söndag) så tror jag att både jag och mamma har tid att fota och då lägger jag upp bilderna direkt. Tindra lär nog bli lite besviken över att hon inte får massage på riktigt, men jag vill juh inte massera min lilla tjockis på riktigt just nu. =) Det har varit lite tjorv eftersom att mamma måste fota och antingen så har hon inte tid eller så ids hon inte. Men nu är det juh helg.