Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 781 ggr
Emmeli
0

God Dag! 3/2-08

Hej hej! Nu sitter jag här igen! Datorn värkar vara en av mina vänner! Idag kommer det inte hända så mycket! Troligen kommer vi gå ut på promenad om någon timma eller så. Men jag måste bara skriva av mig, för jag är SÅ irriterad, det är nämligen så att Gotlands mästerskapen i Juniorhandling är den 16/2, och jag med min stora tur åker naturligtvis den 15/2 til karibien. Lite less blev jag allt då jag vill försvara min andra plats. men jag får ta det som det är och komma med nästa år istället!

[Malin3033]
0

God dagens!

#0 Tråkigt att du inte kunde åka, men ni får ha det så toppen bra i karibien! Låter riktigt mysigt! Blir lite avis!

Här har det varit snöstorm, den börja redan i gårkväll, men som tur är har nu blåsten försvunnit men det snöar minst lika mycket fortfarande. Flera centimeter har kommit och jag förstår varken varför eller hur. Nu vill jag ha vååååår!
Men ska nog gå ut och fota Ronja lite i snön som hon älskar så mycket. Så det kanske kommer en bildbomb i henne tråd idag eller imorgon. ;-)

Ha det bra alla!

medde
0

Karibien!!! Näe nu vill jag inte höra mer, så avissssssssssssss jag blir nu.

Men du ska ha det riktigt gött när du är där och tänk på oss som sitter här på sajten.:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Emmeli
0

#1-2

Haha, karbien känns skönt, har ju varit där förut. Men det skulle kännas ännu skönare att få vara med på GM också. Men Zeke är nog ännu mera redo nästa år! Fast det skulle vara kul att ha honom i år också,

Ronja06
0

Nu blir jag lite avis här. Jag vill också till Karibien!! Oskyldig

Men i alla fall… Idag har min kompis sovit över hos mig. Lördag - Söndag. Det verkar som om Ronjas löp börjar att avta mer och mer. Hon har blivit mer koncentrerad och man får enklare kontakt med henne än förut. *det känns som om Ronja har kottar i öronen då hon löper* Men jag får vara på min vakt ett tag till. Så att vi inte åker på en överaskning senare. Oskyldig

För övrigt har jag och familjen bokat in en resa nu! *äntligen* Så jag åker iväg till Kreta den 2:e (?) Maj. Och stannar där under en vecka. Meningen var att vi igentligen skulle åka den 2:e februari till Kanarieöarna, men vi ändrade våra planer.

Mvh Emelie Förlägen