Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 849 ggr
Ressu
0

God Morgon 05.02.08

God Morgon allesammans. Känner att jag har varit aningen oaktiv dom senaste dagarna. Har det stressigt värre denna vecka. Mycket på jobbet å mycket sådär annars oxå.

Hoppas ni har det jättebra och önskar er en god fortsättning på veckan.

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Gittan
0

Morn, morn. Ännu en vårdag när det ska vara vinter. Ressu ta det lugnt. Och ha en bra dag alla.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Ressu
0

#1 Ska försöka ta det lugnt =)

// Ressu
kennel Westtorpets

medde
0

God dag på er alla!
självklart Ressu ska du ta det lugnt och i ärlighetens namn så har jag inte tyckt att du varit oaktiv här hinne alls. Väldigt aktiv i stället. Så ta´t lugnt. Vi behöver dig här i dina sunda vätskor.

Nu finns dena artikeln inne som flera av våra duktiga medlemmar gjort tillsamanns vilket gav resultat av en super artikel. Super impad av er tjejer!! Tack!

Hoppas ni alla får eller har en bra dag, vi kanske hörs senare under kvällen.

Mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ressu
0

#3 Ska försöka bibehålla dom få sunda vätskor som finns kvar ;). Näe, skämt åsido. Nästa vecka borde vara lite lugnare. Jag har ju dessutom hela 4 dagar ledig. Vilken LYX Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

[Malin3033]
0

God dagens!

Idag kommer mormor och morfar äntligen hem efter 2 veckors semester i sydafrika så nu kan morfar hjälpa mig med bilderna från utställningen. kameran vill nämligen inte föra över dem i datorn. så om några dagar kanske ni får se bilder från min och Ronjas förra utställnig!

KajsaM
0

Hejsan på er!

Idag var det varmt, -10-9 grader idag :D skönt! Jokkmokks marknad början snart, ska bli skoj :) Annars har vi temadagar i skolan och är ledig fredag :)

Ta hand om er!