Stolt över Dexter
Jag blir så stolt över min duktiga lilla vovve att jag bara måste visa vad jag lärde honom igår :)
www.youtube.com/watch?v=EP1dt3pigC8 " rel="noopener noreferrer" target="_blank">Dexter
http://www.youtube.com/watch?v=EP1dt3pigC8 länkar åt dig. :) Väldigt
Oj så Dexter är duktig! Mycket impad! Då kan du samtidigt berätta för mig hur du lärde söta vovven att rulla runt!
KMalin3003 såg inte att du lagt in en länk till dexter, så jag gjorde det med, min vart ännu kortare 
Jättekul att se, klart du ska vara stolt!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#2 jaså? jag la in länken i mitt inlägg, jag kan väl inte redigera andras inlägg väl?
#3 Du har helt rätt, det kan du inte göra. jag bad om ursäkt för att jag la in en länk då du hade redan gjort det, mitt fel jag var slarvig och inte skrollade ner till dom andra inläggen utan läste det översta bara, och ville bara hjälpa till.
nämen så får du inte känna! jag trodde helt enkelt att det var bara jag som såg min länk, men nu vet jag att andra ser den också. :)
men nu ska jag gå och fortsätta träna Ronja, håller på att lära henne "skäms"/"vart är nosen", det går riktigt bra! Kanske gör som Gunneriusson och filmar så ni får se. :)
JA!!Gör det vore så kul att se, tycker dessa filmer är jättekul att se. Ronja06 , Jojsan tror jag det var har lagt in filmer och det är så kul att se.
Lycka till med träningen, och väntar spännt på att få se resultatet! Så kul att få skriva Se! inte höra!

Oj vad duktig! :D
Jätteduktig!

Ptja. Jag lade honom först ner, sen drog jag godisen liksom upp runt hans huvud så han var tvungen att följa det med skallen. I början buttade jag omkull honom lite också och hjälpte honom rulla runt. Massa beröm och tillslut gjorde han det självmant. Inga problem alls var det!