God Kväll 06.02.08
God kväll allesammans. Hoppas ni har haft en bra dag =). Själv har jag suttit en stor del framför dator å kämpat med att få min och även morsans hemsida klar till helgen. Tror det ska lyckas, eller håller tummarna det ska lyckas
.
Ha en bra fortsättning på kvällen =)

God kväll!
Imorgon början Jokkmokks marknad, för 403:dje gången :D Slutar tidigt imr, och ledig fredag :) Super skoj!
Låter skoj =D. Skulle gärna oxå komma å se dit, men det är aningen långt borta 
Kväll God xD
Hoppas ni har haft en riktigt bra och lärorik dag! (som alla lärare på våran skola nämner minst 1 gång om dagen) Själv greps jag nyssens av paniken att Ronja och jag åker iväg på en officiell utställning på lördag. Ska bli riktigt roligt och efter att vi varit på inoff utställningar 2ggr tror och hoppas jag att jag inte kommer vara lika nervös eftersom det smittár av sig på hunden (det märktes speciellt förra gången då Ronja vägrade stå, var ju så nervös över vad dem skulle säga om tanden). Men ser det nu mer som en kul grej att träffa Ronjas bror, mamma och en annan tik från kenneln!
Men va rolit. Önskar er lycka till å håller tummarna för er på lördag. Försök att ta det lugnt å tänk på att huvudsaken är att Ronja har roligt tillsammans med matte 

#3 VAd skojj! Ta det lugnt så ordnar det sig nog! Träna innan du går in i ringen. Och ta en långpromenad innan om du hinner. Se bara till att hon inte skitar ner sig :)
Idag har jag tagit det lugnt, ingen springtur pga. regn… MEn vem orkar att springa i spöregn? Det betyder ju lera, och lera betyder skitig, vilket betyder : Emmeli MÅSTE slänga ny kläder i tvätten, och det är ju helt onödigt :) Så ikväll skall jag gå igenom vad jag skall ha med mig på resan, det är ju bara 8 dagar kvar :) Sen skall väll jag se om jag kan avanmäla mig till gotlandsmästerskapen, så dom inte väntar på mig i ringen :P Sen skall jag väll träna lite freestyle konster med Lussi, håller på att lära honom sick-sack mellan benen baklänges :) Och Zeke skall tränas i juniorhandling. Gud vad jag skall hinna med mycket! Men lite träning och repetera flera dagar så fastnar det bättre!
Go kväll på er alla,
Hoppas ni har en trevlig kväll. själv ska jag sova nu,
Go natt på er alla/ medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥