Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 883 ggr
Ressu
0

God Kväll 07.02.08

God kväll allesammans =)

Hoppas ni har haft en jättebra dag. Idag har Ressu å jag tränat lydnad. Vi har ju lite legat av oss med lydnaden. Men idag tog jag mej ikragen å kom till skott Skrattande.

Har ni några roliga planer inför helgen då?

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

KaptenKarin
0

God kväll! Jag har också tränar med Rocko (flatte) litegranna när vi var ute och gick.

I helgen åker mina päron till stugan så jag blir ensam hemma, dessvärre måste jag ägna helgen åt plugg. Men jag ska i alla fall äta god mat och kolla på lite bra filmer.

Ronja06
0

God kväll!

Idag har jag gjort massor med läxor. Och pluggat hårt i skolan. Fick tillbaka mitt spanska prov idag. Fick alla rätt! *jippie!!* Skrattande Det lönar sig att plugga mycket. *ler*

Mina planer för helgen är att åka till min pappa. Sedan blir det förhoppningsvis mycket träning också med Ronja. Sigge fyller 5 år den 12 februari! Så jag kommer även att åka till djuraffären någon dag och köpa något till Sigge. Om precis en vecka kommer jag att åka till Värmland igen. Kommer bli jätte kul. :)

Mvh Emelie Förlägen

Ressu
0

#1 God mat å bra filmer låter ju bra iaf =). Kan ju inte säga så mycket om pluggandet, då jag själv inte var så förtjust i plugget Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

Ressu
0

#2 Grattis, det gick ju jättebra på provet då =).

// Ressu
kennel Westtorpets

KaptenKarin
0

Oj! Grattos #2, det är ju kanon! Jag var mer en "alla fel" när jag hade spanska :P

KajsaM
0

God kväll!

Nu har marknaden början! Ikväll ska jag bara ta det lungt, ha en sockerkaka i ugnen nu :) Är även barnvakt. Imorgon är vi lediga, så då blire marknad för hela slanten :)

medde
0

Hej
Jag håller mig lite off nu i kväll för att rymdfärjan Atlantids ska lyfta om en stund. Så jag sitter uppkopplad till NASA Tv , kommer tillbaka senare, nu går jag tillbaka till NASA.

Vi hörs senare
medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Malin3033]
0

#2 läser också spanska, i love it! haha, hola señoritas!

Själv har jag exprimenterat med systemkameran + spegel + ett motiv, MIG! haha, blev ganska lyckade bilder, kanske lägger upp i tråden där vi visar bilder på oss. får se. :)

annars har jag precis blivit klar med hemkunskapsuppsatsen om tvätt. *suck* men hoppas att betyget blir bra, har kämpat hårt. :)

Malin