Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 1100 ggr
WesthKiowas
0

Här ska fotas :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag måste bara berätta vilken tur jag har haft!

Jag blev kontaktad för några veckor sedan av ordförande i fotoklubben på orten. Han hade tydligen sett några av mina bilder på nätet och tyckte att jag skulle bli medlem. Jag svarade att jag var inte så himla intresserad att angagera mig i ännu en klubb, men han var ihärdig och berättade vidare att de skulle köpa in nya studioblixtar och annat kul material. Nu började mitt intresse växaSkrattande

Jag slängde då helt fräckt ur mig att jag blir gärna medlem när alla inköp har gjorts och om jag får låna studion när jag vill. Det visade sig dessutom att studion ligger ca 200 meter från mitt hus.

Trodde aldrig att han skulle gå med på det men igår kontaktade han mig igen och talade om att jag kunde få en egen nyckel!

Jösses, vad roligt! Här ska fotas! Jag kan inte fatta vilken tur jag haft! Ibland lönar det sig att vara lite fräck.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Starfall
0

Gud vad kul! Skrattande Är jätteglad för din skull, samt för vår skull som kanske får se massa fina bilder framöver:)
Detta du får vara med om är en stor dröm för mig, eftersom fotografering ligger så varmt om hjärtat. Så jag förstår verkligen din stora lyckaSkrattande

Lycka till!

Kramar/Carro

[Malin3033]
0

Grattis grattis! Superkul verkligen! Skrattande

Jojsan
0

Låter jättekul! Grattis! :D

KajsaM
0

Wow vad coolt! Hoppas att vi får se massa bilder sen :)

Ronja06
0

Låter verkligen superkul! Ser fram emot att få se många fina bilder framöver. Glad

Mvh Emelie Förlägen

WesthKiowas
0

Ja, det ska verkligen bli roligt! Kommer nog att ta ett tag innan jag lärt mig handtera utrustningen men sen kommer det att tokfotas. Jag lovar att ni ska få se resultaten här.

Kram på er!

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!