Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettot-prat
Läst 592 ggr
VeNyRa
0

Jokkmokks marknad

japp nu vare sista dagen på jokkmokks marknad, och man är ju lite slut kan man säga :)

i torsdags drack jag bara tre cider, en mjukstart =P men igår vart de fan för mkt, mår fortfarande illa, men de är bara att rycka upp sej för nu ska jag ut igen, =D

tänkte bara gå in och säga hej till alla, har inte varit så aktiv i veckan :) Ha de så kul, för de ska iaf jag! =)

KajsaM
0

instämmer med att marknaden har varit toppen! nu ska jag okå ut, hare! :)

medde
0

Har många gånger velat besöka denna marknad, men en dag ska jag göra det.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jojsan
0

Vi tänkte nästan fara dit idag.. men vi for inte.. ^^

SparklingTindra
0

Har varit där idag med brorsan. =) F*N vad kallt det var! Jag hann knappt kliva ut ur bilen så frös jag om fötterna. =P Jag köpte 13 par sockar för 100:-. Det var faktiskt det enda jag köpte..

KajsaM
0

#2 Säg till i förväg då! :)

#4 Kallt? :O De var ju den bästa vintermarnkads-vädret ;D annars brukar det ju vara -30 typ ;)

medde
0

#5 Klart jag kommer att göra! (gömmer du dig då?)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

KaptenKarin
0

Jag såg ett repotage om jokkmokks marknad idag på Landet runt. Verkade jättemysigt! :)

VeNyRa
0

4# Haha kallt ;) nu skojjar du. de var ju faktiskt bara typ -10 lr varmare =)
köpte också sockar! och fårskinnstofflor i rosa haha =)

Jag har slösat krint 2 tusen i helgen, vars faan tog dom pengarna vägen? jag har då ingen aning.

SparklingTindra
0

Haha, nä-ä. När jag var där var det -16 grader. =P Men jag tror att det ligger nån sorts förbannelse över mig och vintermarknader för jag fryser alltid skitmycket när jag går på såna. =D

KajsaM
0

#6 Självklart inte! ;)

#9 Haha ^^