Bilder på era sötnosar?
Kan ni inte lägga upp lite bilder på era Shetland Sheepdogs? :]
Jag älskar rasen och jag vill se massa söta och fina bilder, speciellt på blue merle som är min favorit"färg".
Trevlig helg! 
Åh så fina hundar! Vilka snygga öron Frankie har på första bilden, dom klär honom verkligen ;)

#4 Hehe, det vart fel bild jag la in, skulle vart den jag har nu i det inlägget;)

#7 Vilken liten hårtuss! :) Är han 9 veckor på det kortet? :)
Kram
#9 Vilken snygging! :) Hur gammal är Ozzi nu? :)

8. Men han var söt i hornen =)
10. jo nått sånt är han nog, kommer inte ens ihåg att han sett så ynklig ut =P
#12 Tack;) Kanske ska lägga in den bilden igen då;)
Okej, nej den där lurviga pälsen har de ju inte så länge, och så små som de är när de är 8-9 veckor, man kan ju knappt tänka sig att de ska växa upp och bli en stor och ståtlig sheltie ;)

13. Näe, jag trodde faktiskt inte att han skulle få nått hår, det är först på senaste han börjat bli lite lurvig, han har annars sett jätte liten och spinkig ut.
Hihi, Ozzi är supersöt!

11. han är nästan precis 7 månader :)
15. Tack, nu blev vi glad =)
#14 Det kanske är ärftligt det där med att pälsen tag god tid på sig att växa ut. Frankie var likadan, vuxenpälsen började inte växa ut förrän han var runt 9-10 månader gammal. Sedan fällde han när han var 12 månader. Nu är han ca 18 månader gammal och har fortfarande inte fullt utvecklad vuxenpäls. Långt därifrån. Får hoppas det växer ut helt nån gång iaf:)

17. jo det måste vara så, men nu har den börjat växa lite iaf =)
#19 Så fluffig som Ronja var redan vid 6 månader ålder är inte Frankie nu… Långt ifrån;) och han är 18 månader… :)
Kramar/Carro

#22 Helt underbar! *dreglar*

Så fina hundar! :)

WOW mi-ck-an! Dina hundar är ju helt fantastiskt vackra! Icey är nog den finaste sheltien jag någonsin sett faktiskt. Oooh, vad jag längtar tills jag har min egen sötnos att leka med.

27# tripp trapp trull :P fina vovvar!

Mi-ck-an, otroligt fina hundar, alla tre :)
#35 det är lugnt det! Han var jättesöt! :)

allas hundar e ju superfina :)
men Mi-ck-an din blue merle va underbar! dom ligger mig varmt om hjärtat :)
#39-#40, Becky var jättefin! :)
#41 tack :) :) :)

Här är en bild på mina två busar =)
#43 Din hund är jättevacker. =) Men får jag bara fråga; hur hög är han, vet du det?

#45 tack:) han är typ 50cm han är alldeles för hög för utställning, han är largehund
#46 Det var det jag trodde. =) Han såg lite stor ut. Min sheltie är också lite för stor, fast hon är "bara" 41 cm.

#48 Tackar =) Jättefin bild på Tiini dedär =)
oj vilka sötingar alla har <3 längtar tills det kommer en söting hit med ^^
#50, jag med kan jag säga! Längtar så att jag nästan spricker!
#50 Har ni bestämt vilken ras redan? Färg? Ursäkta om man e lite nyfiken =)
#52 Var de mig du menade? kan svara iaf :) Ifall jag skaffar en hund nästa år så blir det en sheltie. Vill ha antingen en svart/vit eller blue merle ;)
#54 Jo, de va dej ja mena =)
#55 aha okej :)