Förändring på Sheltie iFokus
Eftersom sajtvärden inte har gått att få tag på under en längre tid har vi beslutat att förändra värdskapet. Medde, som har varit med och tagit ett stort ansvar här länge, har erbjudit sig att hjälpa till. Vi har därför gjort henne till tillförornad Sajtvärd. Hon ska från och med nu kunna utse Medarbetare och allt annat som sajtvärdar kan.
Lycka till Medde!
Vänliga hälsningar
Niklas
Tack Niklas!
Lovar att förvalta sajten väl. Men med alla otroligt bra
medlemmar som finns här så skall det inte bli några problem.
Samt att det finns två fina Medarbetare. Starfall, Ressu.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#2 Starfall! Du vet att jag litar på dig till 100% och har alltid gjort. Har sagt det många gånger. Du är en pärla!

Vad roligt! Ni sköter sajten toppen! Lycka till :)
Vad roligt höra!
Mvh Emelie 
#3 Om jag är en pärla då är du en guldklimp 
Alla här inne på sheltie är så fantastiskt bra, vi är ett gärn som tillsammans är som en stor familj. Ni är gild värda!
Kramar//Carro
Grattis medde =). Håller me starfall du är verkligen en guldklimp!!!
Grattis Grattis Medde! Det här kommer bli super!

Grattis Medde! :D
Var du "något" innan eller är det bara av ditt stora intresse du vart här åå fixat :) ?
Vem var våran gamla Sajtvärd egentligen :O ?
Mvh Ellenfyrkant

självklart är vi nöjda över dig medde!! :)
Instämmer helt å hållet med Kajsa_ Bättre Sajtvärd kunde vi inte få =)

Självklart är vi nöjda Medde :D
Jo det jag menade var om du vart Medarbetare el. dyl. innan eller bara "vanlig" meddlem ;D
Vet inte riktigt hur jag ska utrycka mig ;)
Mvh Ellenfyrkant
Medde vara Medarbetare före hon blev Sajtvärd =)
# 16 Tack! Det är bra att du svarar åt mig, det är toppen för då får man ett svar fort och inte behöver vänta på att jag ska logga in.:-) Men nu är jag här. Jag har varit Medarbetare här på sheltie snart ett år eller så.
Trodde det var medde som hade hand om sidan. Hon gör i alla fall ett bra jobb. Men alla ni andra gör också en stor insats.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld