Lets Dance/melodifestivalen.
Vilket par tycker ni är bäst på Lets dance? Var det rätt på som åkte ut igår? Jag tyckte inte att det var rätt par som åkte ut. Min favoriter är kvar.
Melodifestivalen så är det ingen som jag är speciellt förtjust i som tävlar i kväll. Men titta ska jag naturligtvis göra ändå. Har ni någon speciell favorit i kväll eller som kommer tävla i en senare deltävling?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag hade spelat på att Tony och Annika skulle åka ut
är inte så insatt i Lets Dance även fast jag såg det igår.. fast jag var trött och sjuk så var inte så "vaken", jag var lite borta..
Melodifestivalen ska jag se ikväll dock vet jag inte vilka som ska vara med men vi får se.
Shysst LeffeD du spelar på vem som ska ut! Men det kanske man ska testa och göra. Då kan det bli lite mer spännande. Nåsta vecka vill jag nog att matte eller my kan åka. odds?

Tittar inte på Let's Dance ;P
Mvh Ellenfyrkant
Carl-Petter kan åka ut nu tycker jag. x)
På Melodifestivalen tyckte jag Sanna Nielsen var bäst
#5 Sanna var bra det jag hålla med dig om.
#6 det blir nog hennes revarnch i år. ;)
Hoppas det, Låten är bra hon är bra. Men tror inte att den kommat att hålla hela vägen, vad tror du?
vet inte.. tror att den knappast håller i eurovision song contest. och det kanske är så man ska tänka när man röstar? att rösta på den som har störst chans.