God morgon 17/2-08
God morgon.
Det är redan full fart här inne! Kul att så många är redan vakna och i full gång. Vi vaknade till vid 8 tiden här hemma. Kallt och blåser gör det ute. Men ingen snö att tala om, ligger líte puder runt om, men inget att tala om alls.
Tösen min går en vecka till i skolan sen har hon sportlov. När har ni sportlov runt om i landet? Idag blir det nog en bara "slappa dag" Men det är härligt det med.
Ha en bra dag nu alla//medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God morgon!
Jag vaknade nyss, och har inte hunnit gjort så mkt;) Gick raka vägen in här på ifokus:) Snart ska jag logga ut igen och gå ut med hundarna. Sedan ska jag hålla på och måla i hallen nere och i hallen uppe. Det är kul att måla;)
På tal om sportlov,, Mitt sportlov är slut nu. Hade det förra veckan. Men jag har saknat skolan och alla vännerna:)
Här är vädret grått och trist, helt vindstilla. Ingen sol, inget regn, ingen storm, inget hagel. Neutralt kanske man kan kalla det;)
Ha det bra alla!
Kramar/Carro

vad fuskit, de är fyra veckor kvar innan jag får lov =( för att förra föräldrarådet på skolan bestämmde de. . .
idag är de sista gången på valpkursen =( vad ska jag gå för kurs sen då? man får så mkt kunskaper om inlärning, och det är bra att ha nån att fråga så fler kurser blir de garanterat.
sen ska jag rida ut på monsun och rida lektion efter det. det är nog min dag =)
Halloj allesammans! Ronja väckte mig 06.30, suck.
Känns som om jag varit lite oaktiv på sistone.. men det kommer nog ändras snabbt eftersom jag har sportlov nu^^ Förra veckan var det masssa plugg till 3 prov, men nu är jag igång igen och jag har klickat in Ronja så vi satsar på att lära oss massor med tricks under sportlovet! Hoppas att lydnadskursen snart kommer igång, jag och Ronja har blivit så "stela" på sistone. Men det har skrivits så mycket bra saker på iFokus just nu! Känns som om vi är påväg och bättras allt mer hela tiden.
Har nyss ätit två hembakade små semlor, MUMS säger jag bara! Bor fortfarande med Ronja hos mormor och morfar eftersom hon löper, men mamma och Ivan kommer hit idag så jag kanske flyttar hem idag, tur att man bara har en kvart emellan husen så att man kan gå hem emellan åt. :o) Sedan var det jätte längesen jag fotade, men morfar lånade ju min kamera till syd afrika (bifogar en bild på en fågel han fota där) så det har inte fotats så mycket, men nu ska jag komma igång igen!
Ha det så bra alla!
God morgon!
Snart skall jag iväg och åka skridskor har jag tänkt. Sedan skall jag in till stan. Imorgon börjar skolan för min del. Har 4 (!) prov nästa vecka. (matte - Hemkunskap - Spanska och Kemi) Så jag kommer att plugga en del. Det betyder att jag inte kommer att ha så jätte stor tid att vara inne på iFokus tyvärr.
Nästa Söndag är det Agility debut tävling för min del. (förhoppningsvis) Jag har ingen som kan köra mig till tävlingen. *suck* Men jag håller tummarna att jag hittar någon som kan köra mig snart. För efter denna inofficiella tävlingen blir det officiell debut.
Mvh Emelie 
Hej hej!
Har varit med kaninerna i några timmar idag, det har varit jättesoligt och fnt och kring 0 grader. Fast mycket snö är kvar :D
Nu är det bara en vecka kvar till sportlovet, V. 9 :) det blir kul. Skönt att slippa skolan… Men innan det (V. 8) så har jag ett prov och en redovisning att fixa. men det är inte så mycket.. vi brukar ha mer + att redovisningen kommer bli kul :)
Ikväll/i eftermiddag ska jag nog göra klart lite inför redovisningen och kanske göra lite matteläxa som jag även har..
Hoppas ni har/har haft en bra dag!