Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 670 ggr
Gittan
0

God eftermiddag 16/2 2008

God eftermiddag. I kväll gäller Melodifestivalen.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

medde
0

God eftermiddag.
Kul att du är här GittanL, hoppas dina barn och hund är i prima liv!  Tösa och jag ska också kolla på melodifestivalen. Alltid kul att se.

Ha en bra kväll alla//medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

god kväll!

Jag är nyss hemkommen. Både jag och hundarna är lite småtrötta, och imorgon blir det ännu mer skridskoråkning för min del. Idag har jag inte gjort så mycket. Tatt en riktigt långpromenad med Ronja, och tränat lille Lennart att gå i koppel. *inte direkt populärt* Men så är det med små valpar Oskyldig

Och jag tror att jag skriver in detta i den här tråden. Ronja och jag har testat på vallning! Ronja skötte sig otroligt bra. *i alla fall bättre än vad jag trodde* (se bild)

Mvh Emelie Förlägen

SparklingTindra
0

God eftermiddag! =)

Jag har nyss kommit från sjukhuset. Har varit och hälsat på mormor som fyller år och tyvärr måste fira den där.. Har käkat en massa tårta, inte utan att man får lite ångest över allt ohälsosamt man proppat i sig. =P

Tindra soooover och soooover för en gångs skull och det är faktiskt ganska skönt måste jag dåh säga.

Ska också kolla mello ikväll. Men först blir det middag!

#2 Men åååå vad roligt det såg ut med vallning. Jag önskar att jag kunde prova det med Tindra också (inte nu dåh förstås) för jag tror att hon hade varit jätteduktig. Är det nån du känner som har fåren?

Ronja06
0

33: Jodå. Det var verkligen jätte skoj! Det är min mosters och hennes mans får. :)

Mvh Emelie Förlägen

KajsaM
0

#2 Vad roligt!

#3 Synd med din mormor :( *kramar*

Idag kl. 11 for jag och ida och tittade på bruksutställning i stallet, mkt folk och många hundar.. vi blev kvar i 6h ;) Har även tränat hunden och busat. Ikväll blire tv med mamma :)

Hare bra!

Jojsan
0

Idag har jag varit småsjuk så jag har inte orkat göra så mycket tyvärr.. Det finns så mycket som jag borde göra, men jag ska blir frisk oxå!

#2 kul med vallning! har Ronja testat det förut?

#3 tråkigt att fira sin födelsedag på sjukhuset, hoppas hon mår bra.

SparklingTindra
0

#5 och #6 Tack! Hon har fått en stroke.. Hon verkar bli lite bättre, men har dåliga blodvärden och läkarna vet inte varför det verkar inte bli nästan nån skillnad fast hon har fått blodtransfusioner. Men vi får vällah se. =)

Ronja06
0

#6: Nej. Hon har inte testat det förut. Tidigare har hon endast kollat på fåren. ^^

Mvh Emelie Förlägen

Jojsan
0

#7 ok, hoppas hon blir bättre iaf :)

#8 ok, lärde hon sig vad hon skulle göra lätt?

VeNyRa
0

när farsan var till renarna en dag tog han med ozzi, de enda han gjorde var att sätta sej ner och kolla på dom, =/ skulle ju vara bra att ha en riktigt bra hund när vi flyttar med renarna på våren.

medde
0

#10 Låter så häftigt det med renarna! Storstadsbo som man är, Kan du inte ta in en fin bild på en ren?

#3 Hoppas din mormor kryar på sig, min mamma ska kanske in nu på måndag för att få blod, då när värdet ligger så lågt. och dom hittar ingen anledning varför det liger så lågt.

Ronja06
0

#9: Ja. Otroligt nog lyckades hon göra rätt. ^^ Kanske kommer hon att hjälpa till att valla fåren då de ska klippas nu till våren.

Mvh Emelie Förlägen

VeNyRa
0

11# nu har vi släpp renarna, och min tamren är nog troligtvis död =/ vi brukade ha den hemma i en vecka lr så varje vinter. den var hel vit :)

medde
0

#13 Så läckert det låter med helvit!

Jojsan
0

#12 kul! :)

KajsaM
0

Kan lägga in en bild från igår, jag och ida gick en sväng och tittade på hästarna. Där även renarna trivdes, ren & Rurik på bild :)

KajsaM
0

En bild från utställningen, tyvär mobilbild för min kamera har strejkat :)

medde
0

#16 Vilken häftig bild med renen och en häst.

KajsaM
0

#18 Visst är det :)